Oldalak

2019. június 8., szombat

Szőlőhegyi művészet


 Borbarátok ünnepén jártunk ma, kedvenc tavunk falujának szőlőhegyén. Kézművesek ünnepének hirdették,de volt ott minden, főleg jó hangulat. S néhány régi pince is emlékül a sok igazán szépen, módosan  kiépített között. Azok újak, emezek régiek, a maguk szépségében, s igazán kézműves munkával készültek annak idején. Amúgy a mai napon kedvenceim a lovakkal való foglalatosságok voltak, s harmonikás zenekar. (Csak a Moszkva parti estéket nem játszották, annyira vágytam rá.)


 
 Micsoda pusztítás lehetett itt, hogy keresztet is emeltek neki.



Szerelmeim.



S annyira jó volt kimozdulni, nagyon jólesett.

7 megjegyzés:

  1. A "szerelmeid" nagyon szépek - az ilyesmit szeretem én is, bárhol, városon, falun egyaránt. Amikor a múlt beszél...
    A legutolsó képet viszont nem szívesen láttam. Szegény kis róka...még ha mű is.... Nem tehetek róla, nagyon nem szeretem a vadászokat. Amúgy, nem lett volna elég a céltáblára lövöldözés ????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokat próbálnak fogni: céltábla, ember, s a róka, nyúl? Nem értettem a szerepüket. Lehet csak dekorok.

      Törlés
  2. Ugye milyen jó az ünneplő emberek közt lenni, és felfedezni a sokféle alkotásaikat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit bezárkóztunk, kicsit sok a gond, jó volt a más közeg.

      Törlés
  3. Az utolso kepen az egy csivava? a fule miatt annak latom.

    VálaszTörlés
  4. Roka,de celtabla vagy disz nem tudom

    VálaszTörlés
  5. vegulis az osei kozott a roka is ott van:)

    VálaszTörlés