Oldalak

2019. február 11., hétfő

Elmerülve

Délutáni sétámon a kertben döbbenten láttam, hogy a metszetlen rózsákon bújnak a levélrügyek. Akkor sürgősen metszeni kellene? Viszont a másik döbbenetem az orgonák levélrügyei kicsik, máskor ilyenkor már majd kicsattantak.

Nekiültem tervezni a talajtakarást. Ugyebár növényismeret kellene hozzá, ez az alap. Gondolom majd összeáll, most kutatok növényeket, mi lenne jó a mi körülményeinkhez. Templom Kata blogja  a Bibliám. Nekem sokat segít növényekben, szemléletben. Persze az ő kertje más, de az alap, a gondolkodás, közelítés nagyon hasznos. Számomra.

Tegnap szembejött velem a film, anno, mikor bemutatták láttam. Érdekes így évek távlatából visszanézni, a Ilona asszony hozzáállását, szemléletét, szellemi frisseségét figyelni.

 https://www.youtube.com/watch?v=cVYwazGnD6E

 S nem utolsó sorban a fiáét: https://www.youtube.com/watch?v=EdCk6fQqUl4

Nem politizálok, legfeljebb dolgok nagyon tudnak zavarni, s ha nagyon manipulálni próbálnak. Ezért tetszett a múltkori beszélgetés, amelynek Kepes A. is egyik résztvevője volt. Ahogy kifejtette a gondolatait, szinte helyettem szólt. Itt pedig férfi riportalanya hozzáállása fogott meg.

4 megjegyzés:

  1. Sokat tanulok más blogjából,Tőled is. Ez jó!
    A művészek nagyon jól tudnak megfogalmazni dolgokat (Kepes) és én is szívesen hallgatom.

    VálaszTörlés
  2. Idonkent otthonletemben lattam musorait K.A. nak, igenyes volt, erre emlekszem.KOnyvet is olvastam egyet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. S megmaradt ilyennek, gondolkodik, lát, s nem adta el magát.

      Törlés