Oldalak

2019. február 23., szombat

A reggeli kertjáráson



fáztam, aztán néztem utána az okának. Még mindig -5 fok volt. Szegény növények, a sok meleg után... Vele járt tegnap a nagy szél, felforgatott mindent, az ember szervezetét is.

Viszont sikerült rendelnem ezt-ezt a kertbe, ami annál a webáruháznál kapható volt. Előtte nap két kertészetben voltunk,  szóval választhattam, vagy megyek naponta kertészetekbe éppen mijük van, beleértve a nagykereskedést is, vagy megrendelem. Ott a postaköltség, viszont tudom mit vettem már. S nincs napi mászkálás, amikor közlik veled már elvitték amit szeretnél. (Miután nem egyszer jártam már a nyakukra, érte, előtte.)

Vannak webáruházak, ahol részletesen leírják a növényeket, máshol nagyobb a választék. Nos ezt kell összehozni, hogy jól járjak. Szóval egy picikét már előre léptem. S még mindig itt a kérdés a fűz árnyékának tűntével hogy változik a kert, hogy viselik majd a növények?


 Fagy után az új hunyorok egyike. Mindig rájuk csodálkozom, ahogy jön fel a nap, érkezik a napsütéssel a meleg milyen szépen állnak fel.


6 megjegyzés:

  1. Ngyon szepek a fotoid Aniko!
    Nalam meg mindig vetekszik az online vasarlas az elobenvaloval..nagyon nagyon keves alkalommal voltam elegedett azzal,ami a postan jott.
    Itt most ingyen postazast is bedobtak,allandoan kapom az emaileket,hogy vasaroljak:)

    VálaszTörlés
  2. Szépek ezek a fagyos fotók, bár nem biztos hogy jó a virágoknak...Tavaly ép mielőtt nyílottak volna a tulipánok, akkor jött a nagy fagy,még a hagymájuk is elfagyott....Most megint nagyon hideget jósolnak.Félő hogy az előbújt rügyekben is kár lesz!Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  3. Én online már félek venni növényeket. Egy időben vettem a Starkl-tól, hát mindig akkora csalódás volt, bár becsületükre legyen mondva, ha elpusztult valamelyik, egyszer kicserélték ingyen.

    Magyalra vágyom, amit vettem, kiszáradt :(

    kíváncsi leszek a tavaly ültetett hortenziára, meg a phloxra, úgy szeretném, ha élnének.

    VálaszTörlés
  4. Én se rizikózom "rendelt" virággal, szeretem én kiválasztani a sokból azt, amelyiket hazaviszem - bár talán nem fogsz csalódni.....
    Szerencsére én még nem vittem ki az első pár cserepet - mert itt is igen hideg volt az éjjel. De látom az előrejelzést jön a "nyár"...
    Csak bírjuk ki ezt a hirtelen változást !

    VálaszTörlés
  5. Nálunk még alszanak a kertészetek, pedig már úgy mennék! Szeretem megfogni, körbe járni, válogatni.... ezt az élményt nem cserélem fel a más által kiválasztottal. Már alig várom hogy mehessek, vehessek! Kíváncsi leszek a rendelésedre, hogy azt kapod-e, mint amire számítottál.
    A balerinád csodás, imádnivaló!

    VálaszTörlés
  6. Akinek van helyben lehetősége az más,mintha 30 km-t utazik egy normális kertészet után, vagy 25 km-t. Nekem a virágkincses bányám Kecskemét, csak oda meg ritkán megyek. Viszont növény nélkül onnan még nem jöttem el. Majd kiderül mit kapok, úgyis megírom. Hát igen, a "barerina".

    VálaszTörlés