Oldalak

2019. február 16., szombat

"Faágak deres ágszínháza"


Idézet innen, s egy másik, csak úgy: ... a hülye férfi is jobb, mint a feledhető." A Molyról másoltam át, mert bár a szemem fennakadt rajta, de ki nem írtam. Csak a fentit. Itt rátaláltam. Lehet vitatkozni rajta.

Akkor jöjjön az ágszínház vagy dérszínház, mert most tudtam letölteni a fotókat.


 

 





 

 S íme a verébszínház:




S amegtalálós kérdés, látjátok-e a madarat a fán. nagy madarat kell keresni, ágmadár. Csak egy bizonyos szögből látható, így fedeztem fel én is egy ködös téli reggelen, kinézve a háló ablakán:







4 megjegyzés:

  1. Imádom a deres fotóidat! Csodásak! Az utóbbi napokban mi is ilyen deres reggelekre ébredünk.
    Az a madár nagyon jó! Galambot képzeltem bele. Erről jut eszembe, hogy valamelyik nap olyan éneklésbe kezdett egy gerle, olyan igazi tavaszi hangulatom lett tőle. Most néztem meg az időképet, hát kicsit visszavett abból, hogy nagyon beleéljem magam.

    VálaszTörlés
  2. Hozzánk két balkáni gerle jár, felcsipegetik a magot, ami az etetőből kipotyog.

    VálaszTörlés
  3. Én látok egy madarat, a fura U alakú ág közepén, viszonylag nagy madár, feje balra néz, farka lecsüngő és elég "bögyös" :-)
    A deres fotók nagyon szépek - én szeretem ezeket, olyan álom-szerűek.

    VálaszTörlés
  4. iGEN, AZ A MADÁR, AMIT TI IS LÁTTOK, PERSZE IGAZÁBÓL A FAÁGAK JÁTÉKA, EGYETLEN EGY HELYRŐL NÉZVE. vISZONT OLY JÓ JÁTSZANI A LÁTVÁNNYAL, ELKÉPZELNI, KERESNI REGGELENTE, MEGVAN-E? (Elnézést, nem írom újra.)Ma reggel fagyott, -4 fok, voltunk bolhapiacon, majd odafagytam a legtélibb csizmámban. Mire jöttünk hazafelé 11 óra után melegem lett. Du. a szomszédom félmeztelenül kalapálta a kertajtót. Hogy bele nem bolondulunk az időjárásba.

    VálaszTörlés