Oldalak

2019. február 14., csütörtök

Bízni valakiben

Szerelem és más drogok

Ilyen a formám 

Bár Valentin nap ürügyén ajánlhatók a filmek, szerelemről szólnak, mégis, mert egy napon láttam őket a két szó fogott meg bennük: bízni valakiben.

Mennyire tudunk valakiben megbízni? könnyű ez a bizalom? Vagy van valami, ami sérült az életünkben, s valami alapvető érzés hiányzik/elveszett belőlünk. Küzdeni kell érte, hogy visszakapjuk?  Alapvető érzés, s mégsem az? Hát ezeken gondolkodtam el éppen a két film ürügyén. (S még mindig keresek egy filmet, azt hittem az első az. Nem az volt, egy jelenet maradt meg bennem, s a vége, a téma hasonló: a lány gyógyíthatatlan beteg... S még egy jelenet, amikor a lány eltűnik, s egy közös barát világosítja fel a hőst az állapotáról.Nem emlékszem a címére, nem találom.)

13 megjegyzés:

  1. En lattam mindket filmet Aniko.mar nem is mostanaban.Az elsoben a lany parkinson korral kuzd,egyelore gyogyithatatlan..lehet megis erre gondoltal?

    az ember amikor biza;mat veszit ..hat az nem egyszeru.Akiben megbizol,abban csalodsz..hogy lehet ezt visszaepiteni..kb olyan,mint amikor a problema maga a megoldas valamire.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy az ember tud-e bízni valamikor majd valakiben?

      Törlés
  2. Bízni valakiben, talán a legszebb, legjobb dolog a világon! Kiben bízhatunk meg igazán? És mi mindig úgy viselkedtünk, hogy bennünk nem rendült meg még senkinek a bizalma? Hű, ez nagyon elgondolkodtató téma! Lehetne róla beszélgetni naphosszat.
    Ezt a filmet én is láttam, de akárhogy gondolkodom, nem jut eszembe a címe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod Mancoka, úgy előttem van a vége, elmennek egy parkba, valami felüljárós lépcső van, s a lány ott tűnik el. Meghalni, már a fiútól távol.Képzeld újabb téltemető nyílik, de máshol, akkor dugtam le biztonságból több helyre is.

      Törlés
  3. Hogy kiben lehet, és mikor megbízni, ezt előre nem tudhattod, majd az idő eldönti..Egy biztos, ha a bizalom mgtörik, nehéz újra megbizni az illetőbe...Törj el egy tányért, vagy bármit...és rakd újra össze...összerakod, de már nem olyan mint előtte...Nálam igy működik..
    Sajnálom, de nem tudom milyen filmről irtál, én nem nézek tévét,vagy nagyon ritkán, az apa meg akciós"lüdözös" filmeket néz...
    Nekem sem hóvirág, sem téltemető m nincs... csak minden évben akarok ültetni, de mindig akkor jut eszembe, mikor már máshol nyílik...és a krókusz is ilyen...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fenti filmek ürügyén írtam. Nekem is tavaly óta vannak, most lesznek, terjednek majd, remélem.

      Törlés
  4. Az általad keresett film az Édes November..(egyik kedvenc filmem..mindigsírós)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem, s helyreállt a két jelenet, tehát mégis ez a film lehet. Amikor kerestem, láttam ezt is, de valószínű az emlékezetem hiányos volt. Tudod, hogy van ötvenes évekbeli feldolgozása is Peter Falkkal a főszerepben, az feszesebb, más. Nekem ez is a helyén volt.

      Törlés
    2. Húú,a régi változatot nem is ismertem,megnézem feltétlenül..köszönöm,hogy hiányoltál,már csak olvasgatok blogokat,azt is ritkán..annyira leköt a való élet,hogy a virtuális létem lenullázódott(őszintén,nem is hiányzik) :)

      Törlés
    3. A címe lehet, hogy nem ugyanez, keress erre, ennek ürügyén

      Törlés
  5. Szerintem csak a családtagokban lehet megbízni. Egymásra vagyunk utalva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez igaz, csak ha az ember a családtagjában csalódik, nem minden család kerek.

      Törlés