Oldalak

2019. február 4., hétfő

Meglepetés

Eltűntem, valakinek azért hiányoztam, jelezte is. Előtte napoki minden nap a városban jártunk ügyintézni, du. sütöttem, még írni sem maradt időm. Így csak eltűntem. Kecskeméten pásztoroltunk, értsd: "őriztük a nyájat", néhány napig, azaz a leánykákat.

Odafelé ekkora volt a köd, Érd felé kezdett a nap kisütni.

 

 Az MO-áson félelmetesen beszorítva a kamionok közé. Bevallom: féltem.



Hazafelé:  Tihany, Belső tó, s a háttérben a Badacsony. Nagyon szeles, hideg volt ott ma délután.


 Ez a kert alján a látvány, hajnalban eshetett errefelé a hó. Ennyi, de esett.

S akik fogadtak minket:

 Téltemető Mancokától, egy van, legalábbis eddig, de egy legalább van. Köszönet érte!

 A kibújóban lévő hóvirágok egy része.


 Hunyorék. Tavaly egy bokor egész télen ontotta a virágait, idén nem. Pedig a nyáron ismét komposztos trágyáztam őket, s decemberben fagy előtt is. Ki érti ezt,


Kankalinok ismét hó alól nézegetnek kifelé.

6 megjegyzés:

  1. Vettünk a kertészetben kankalint, szerintetek mikor ültessem ki, és kb. mire számítsak: meddig fog virágozni? Nem volt valami szakértő az eladó hölgy...

    VálaszTörlés
  2. Zsuzsa szobában hűvös helyen tartsd, s szereti, ha nedves a földje. Amikor elvirágzik, s tavasz, meleg van akkor szoktam kiültetni, aztán maradnak ott, amíg bírják. Meglepetésre egy még anno Kecskeméten vásárolt cirmos fajta el is szaporodott, ebben aztán nem hittem. Kint is árnyékos, nedvesebb helyen vannak, nálunk a kút mellett. Itt nagyon jól érzik magukat, szaporodnak, csak a csigák. No, azokat irtottam a környezetükben. Szeretik a leveleiket.

    VálaszTörlés
  3. No, nálad már tiszta tavasz van ! Én ma vettem észre az első, 1 cm-es hóvirágot, de még a kis fehér sapkája sem látszik...
    De a legislegszebb az utolsó virágszál ! :-)

    VálaszTörlés
  4. Ó, micsoda tavaszi fotók! Olyan jó volt nézegetni! Örülök a téltemetődnek! Innentől kezdve indul a szaporodásuk majd. Olyan hamar meghódítják majd a környéket, ha nem kapálsz körülötte. Nálunk még tél van, hófoltokkal tarkítva. Még egyetlen téltemetőm se dugta ki a fejecskéjét.
    Az utolsó képen lévő virágocskád a legszebb! Biztosan nagyon szép napokat töltöttetek együtt. Ezek úgy fel tudják tölteni az emberlányát!

    VálaszTörlés
  5. Pihenjétek ki a pásztorkodást,most az idő is besegít.
    Azok a huncut szemek!...nagyon szépek.
    Anci

    VálaszTörlés
  6. Olvastalak benneteket, de megyek feküdni. Bocs. Halál van...

    VálaszTörlés