Oldalak

2019. február 13., szerda

Kedves Blogolvasók!

Vannak még blogolvasók?

23 megjegyzés:

  1. Kedves Holdgyöngy!
    Nagyon is....
    Régi olvasód vagyok,és Tőled elindulva még sok szép,és jó blogot olvasok.
    Pld.Ágnes naplója.
    Köszönöm ,hogy vagy.Margaréta

    VálaszTörlés
  2. Én is olvaslak...Van hogy gyorsan elolvaslak, hogy majd jövök újra és írok...és tudom mihez akarok,és mit hozzászólni, de csak a fejembe születik meg, de bevallom sokszor elmarad...egyébként én is mindig ezen gondolkodom, saját blogomnál is...

    VálaszTörlés
  3. én ks mindig elolvaslak, ha az asztali gépem közelébe kerülök
    szeretem tudni, mi van veled

    VálaszTörlés
  4. és gyönyörűek a képeid itt fent, ...nálunk meg szakad a hóóóó!

    VálaszTörlés
  5. Rendszeresen olvaslak. Hozzászólni nem szoktam, de mindig várom a híreket Rólad, képeket Tőled. Ajánlott filmjeidet is megnézem többnyire. Köszönettel: Zsuzsa, Budapestről

    VálaszTörlés
  6. Naponta benézek a blogodba. Gyönyörködöm a képeidben, és nagyon szeretlek olvasni.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, hogy jeleztetek.Hó? Itt tavasz van, volt, ma.

    VálaszTörlés
  8. Vagyok, igaz ritkán érek bárhová is, de akkor tömbösítve pótlom, amiről lemaradtam. Veled örülök az időnek.

    VálaszTörlés
  9. Itt vagyok én is, de úgy mint Vera.

    VálaszTörlés
  10. Igen! Szeretem olvasni a blogodat. Erika

    VálaszTörlés
  11. Látod, olvasók azért vannak - kommentelők sokkal kevesebben - én is ezt tapasztalom. De sebaj, gondolom, te is részben magadnak írod, amit írsz....

    VálaszTörlés
  12. persze, itt vagyok én is! mindig! nem tudnálak kihagyni a kedvencek sorából!! csak sokszor telefonról nézem meg és onnan meg nem tudok írni kommentet :(

    VálaszTörlés
  13. Itt vagyok! Nagyon várom az írásaidat, s a képeket. Nekem nincs blogom, de rendszeres olvasó vagyok néhány helyen, s csak néha-néha "szólalok" meg.
    Marika

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm, s örülök nektek is, hogy jeleztetek.

    VálaszTörlés
  15. Igen!:) Én is rendszeresen olvaslak.Szeretem az írasaidat és imádom a képeidet!A növények ültetésével kapcsolatban van egy oldal amit meg szoktam látogatni.Nagyon jó tájékoztatások vannak leírva: botanikaland.hu.Segít eligazodni a mit hova ültessünk kérdésekben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem válaszoltam idáig, tanulmányoztam a botanikalandot. Ott inkább keresni szoktam. Jó a válogatása, hasznos, köszönöm. TK-t azért szeretem, mert tapasztalatait is leírja, tehát lehet gondolkodni is mit és hogyan csináljam én.

      Törlés