Oldalak

2018. november 18., vasárnap

Az élet szép

- mondogatom magamnak, mert hulla vagyok, ájulás határán. A törzseket kellene elrakni, nincs erőm, segíteni, ha a főszerep ebben nem is az enyém. A nádat kell délután felraknunk, ha a karom majd emelni tudom. A három nap távollét sok feladatot hagyott maga után, egyedül nem volt aki elvégezze, szerintem bele sem gondolt. Most minden a nyakunkra zúdult, jön a hideg, be kell pakolni bútorokat, többet a házba, ahol nincs helyük, tehát össze kell pakolni, helyet csinálni nekik.

Madarak, pontosabban cinegék húszasával érkeznek enni, s az alsó fotó madara. Viszont ő milyen madár? Párban jön.




A gépem (éles madárfotókkal), vagy a memóriakártyája tele fotóval felmondta végleg a szolgálatot. Ezek másik géppel készültek, ezek sem jók. Ez van, pillanatnyilag. Ha meg közel mentem, elszálltak.

10 megjegyzés:

  1. Erdei pinty.A fenyőpinty is hasonló,döntsd el Te,keresd ki őket a neten.
    Mindenképpen pintyféle.
    Anci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Száz fotót megnéztem, egyen volt fekete a sapkája, neki az van, amúgy minden stimmel, az lehet. Köszönöm.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Katalin, feladtad, tisztára mint a pinty, a sapkája fekete. Megkérdezek egy madarast, kíváncsi vagyok.

      Törlés
  3. Most jut eszembe,hogy a fenyőpinty csapatokban jár és tényleg csak a nagy hóban és nagy télben megy be az etetőkre.Hozzám is csak egyszer jöttek,legalábbis egyszer vettem észre.Biztos,hogy nem süvöltő,annak fekete a feje.
    Biztos vagyok benne,hogy erdei pinty.
    Anci

    VálaszTörlés
  4. Bármilyen madár, nagyon szép! Ez cinege lesz...., kék cinege.
    Sajnálom hogy ennyire nem vagy jól. Igen, mindent be kell menteni, mert jön a hideg. De nem kell egy nap alatt. Én is mindig mondom: minden rám vár. Persze: csak én akarom, más nem. Magunknak csináljuk a sok melót.

    VálaszTörlés
  5. http://koncztibor.blogspot.com/ itt is lehet keresgélni...De bevallom én sem találtam pont ilyent !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éppen tőle kérdeztem (meg), nem először ilyen ügyben.

      Törlés
  6. CSUSZKA, a javasolt , s általam is megkérdezett madárfotós szerint. Rá nem gondoltam, gondoltunk. A róla leírtakba belefér, holnap próbálom ismét megfigyelni. Hideg tél jöhet, húzódnak be a madarak...Eddig itt nem jártak is.

    VálaszTörlés
  7. Ma nálunk is csapatostól jöttek a cinkék, ennyien még soha nem voltak.
    Nagyon tetszik a madáretetőd!

    VálaszTörlés