Oldalak

2018. november 25., vasárnap

A sors furcsa játéka

Ma visszametszettem a kokárdákat és a hálás, hosszan nyíló barna krizantémokat. Hamar átültettem a már (hetek óta) megásott gödörbe a Melinda loncot. S kiástam a spirea japonica helyét, kb. 40 cm-el kerül odébb, de ott lesz jó helye. Micsoda színpompát mutatnak együtt a borbolyákkal, ősszel!







Nézem a tavalyi átásásának időpontját: november 24. Holnap lesz a napja, lehet, ha az idő, eső megengedi őt is holnap ásom be új helyére. Micsoda véletlen! Vagy nem is annyira véletlen. Látom a naptárban, hogy tavaly ez volt az utolsó kert megnyilvánulás, ezzel zárultak a munkálatok. S idén hogy lesz? Vagy akármilyen is az időjárás, akármilyen hosszan tart a meleg, a vége szinte ugyanakkor van?

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek az also kepen a rusztikus szinek..az az igazsag az osz szinkavalkadja , minden arnyalata szep.Az is lehet mindegy hany fok, de minden ugyanaddig tart.De ram azert ne hallgass:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, de itt esik az eső, még enyhe idővel, de ígérik a fagyokat. Elbúcsúztam a kerttől, tavaszig.

      Törlés
  2. tegnapelőtt szombaton a Pilisben egy tacepaóról tudtam meg, melyik a sóskaborbolya. Nagyon szép világospiros-rózsaszínes. A túráról majd írok egyébként és más is volt.

    VálaszTörlés
  3. Mennyi mindent elvégeztél! Ügyes voltál! Az eső lezárta az őszi munkákat nálunk is, de én nem is voltam ilyen ügyes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mancoka, egész ősszel ezekre az átültetésekre fentem a fogam, mert a sok eső nagyon felnyomott növényeket. Jövőre nem akarok azoknak esélyt adni. Aztán ki tudja? Lehet, hogy jövőre más gond jön elő. Most jólesik ebben az esőben az elfekvés, olvasás.

      Törlés