Oldalak

2018. november 3., szombat

November köszöntése: köddel, esőpermettel





Első kosztos

7 megjegyzés:

  1. Nálunk még nincsen köd, bár lehet,hogy hajnalban van. Csodás fotók! A madárkák nagyon jönnek, valaki azt mondta a napokban,hogy csak a fagy beköszöntével szabad elkezdeni etetni. addig összebújnak. Mert így életképtelenekké válnak. Lehet,hogy elrontottam?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A madáreledel tiszta pondrós vagy mi, szóval megférgesedett. Odaadtam nekik, hadd egyék, ezt tárolni nincs értelme. Rossz napom van, szétszakadok.

      Törlés
  2. Sok a zöld, sok víz párolog belőle. Itt még nincs köd. Sőt! Naponta elcsodálkozom milyen melegen süt a nap!

    VálaszTörlés
  3. Itt ma az egész nap ilyen "vizes" volt, meg is viselte az embert.

    VálaszTörlés
  4. Kora hajnalban láttam csak kis párát - errefelé nincs is mi "párologjon" - minden száraz...

    VálaszTörlés
  5. Köd - halál asszociáció nekem. Talán ezért tették az első két napra a szentek és halottak ünnepét.

    VálaszTörlés
  6. Hozzánk szerencsére még nem ért el az ilyen nagyon ködös idő, de nem is bánom, mert minden szépsége ellenére nagyon nem szeretem. Itt a második kép szépségére gondoltam, mert az művészi.
    Ez az ilyen ködös idő az öreg csontjaimat már az első kép láttán is megviseli.

    VálaszTörlés