Oldalak

2018. november 28., szerda

Fotók ürügyén

A tegnapi nap a pokloké volt, néha kiborulok a háztartásvezetés  monotonitástál. Tegnap is így történt. Ezért is mentünk az erdőbe, no meg sejthető változás miatt búcsúzkodni is. Érdekes a tegnapi fotók többeteket ragadták meg, itt és az Instagramon kit kit ezért vagy azért. Örültem neki, mert akkor átjött az a szeretet,feltöltődést amit az erdő adott, ad nekem minden látogatásnál. S ez nem csak a látványt, de jelenti mindazt is ami mögötte van.

Mára szakad az eső egész nap, megérkezett, amit hiányoltunk november az ő esőivel, dereivel,majd jönnek a darás reggelek ,napok is. S megérkezett a fájdalom is mára, fájdalomcsillapítóval kellett harcolnom vele. s eljöttek a bebújós napok, mécsesek, gyertyák, füstölők, s a várakozás időszaka.

Találtam kedvenc sorozatot:

ezzel most egy ideig jól elleszek, de napi egy adással, mert tegnap már a sok háztól az agyam is káprázott, nemcsak a szemem.

 


4 megjegyzés:

  1. Én is egyre érzékenyebb vagyok a hidegre. Tegnap kb. 3 órát voltam a szabadban és enyhén áthűltem. A változó korban mindig szakadt rólam a víz, most meg fázok. Még fura.
    Hja! A házimunka nehéz és monoton néha nekem is elfogy a türelmem.
    A kuckózás jó, meleg takaró alatt pihenni és jó műsorokat nézni...

    VálaszTörlés
  2. Itt akkora a szél, tegnap morgott, mint egy kutya, félelmetes volt hallgatni. Bent most jó az elvonulás, csak itt megint történtek események menni kellett, ma is, tagnap, holnap is. Tele van a hócipőm.

    VálaszTörlés
  3. Igen, ahogy írod az első bekezdés vége felé, örömöt ad a visszajelzés. Na nekem nem jeleznek vissza, ha olvasnak is, ezért ha nem tartanám magam ahhoz, hogy tkp. magamnak írom a naplómat, már be se írnék. Később megemlítik, hogy olvastak, de hogy miért nem biggyesztenek oda legalább egy smiley-t, rejtély. Lehet, hogy nekem is fotóban kéne utaznom, és olyan barátokra szert tenni, akik nem sajnálják a fáradságot jelezni, hogy ott voltak, olvastak, tetszett, nem tetszett.

    VálaszTörlés