Oldalak

2018. november 23., péntek

Egy temetőről másként

Kedvenc bloggerem fedezte fel a filmet. Párizsi temető nappal és éjszaka, s évszakonként filmezve, szakértőkkel, s ami a sóját adja a természet oldaláról közelítve:

https://enkisfoldem.blogspot.com/2018/11/film-az-arte-programjan-talaltam.html

Szenzációs felvételek, lélekkel elkészítve. Aki tud idegen nyelven érti is amit lát, én sajnos csak a felvételeket élveztem, s következtettem. Így jár aki nem beszél nyelvet... Viszont, ezt már Katalin segítette a Joutube-on pl. a beállításoknál a magyar nyelvű felirat megtalálható, igaz, kissé döcögős a fordítás, de a lényeg benne van.



fotók a linkelt blogbejegyzésről valók

 Én harmadszor nézem, eredetiben és fordítással láttam, most összekapcsolom a kettőt. Engem ez  film nagyon megragadott.

Ez pedig a ráadás:

3 megjegyzés:

  1. A német nyelvű film sajnos csak 5 perces, magyarul szinte semmi - tehát a francia nyelvűt kell megnézni. De érdemes...

    VálaszTörlés
  2. be tudod állítani, hogy a felírat magyarul menjen alatta (beállítások, jobbra lent)

    VálaszTörlés