Oldalak

2018. február 20., kedd

Most sírjak vagy gyönyörködjek?










18 megjegyzés:

  1. Én biztos sírni fogok, féltem a hagymásaimat, mind kihajtott és nem takarja hó, a nagy mínuszok kivégzik :(

    már a hónak sem tudok örülni, attól függetlenül a fotók szépek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, az a baj, hogy az időjárás nem kérdez meg minket.

      Törlés
  2. Jól látom, hogy az egyik képen a szabadban hagytátok a leandert? Félő, hogy elfagy majd. Imádom a telet, de a tavszt jobban. Már várom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mire jönnek a nagy mínuszok betesszük, a múltkor is behúztuk a bejárathoz. Most már én is várom, ez késői szépség már. Sajnos. Jött a faluba több kenyérszállító, becsúsztak az árokba, majd az egyik kisegítője is.

      Törlés
  3. Inkább gyönyörködj, az több örömöt ad, mint keserűséget!))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Andrea, itt tegnap akkora tavasz volt, kérdeztem, hogy lesz ebből tél? Lett.

      Törlés
  4. Igazi téli gyönyörködni való képek! Mindig elfelejtjük, hogy még csak február van, ennek van itt az ideje. Én is a tavaszt várnám már, de nagyon. Nálunk már régóta a havas táj uralja a napjainkat, és most újra elkezdett esni a hó. Nagyon-nagyon unom!
    A leandereken az én szemem is megakadt. Éppen ma gondolkodtam rajta, hogyha nincsenek nagy mínuszok, akkor már jobb lenne nekik kint. Most újra még nagyobb lehűléssel ijesztgetnek bennünket. Remélem, hogy tévednek!
    Jobban vagy már?

    VálaszTörlés
  5. Annyira gyönyörű az utolsó felvételeden a nagy fa hóval borítottan, hogy a helyedben télen ezt a képet tenném fel borítóképnek.

    Valóban mindnyájan nagyon várjuk már a jó időt, a tavaszi virágzást, de február második felében még teljesen elfogadható a havas kert. És a Tiéd gyönyörű télen is!

    VálaszTörlés
  6. Most már nekem is lefelé görbül a szám... ma reggelre megint, szünet nélkül szürkén havazik. Esik és el is olvad, szürkén. Ezt viselem a legkevésbé el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt még hullogat, de ígértek többet is. Szép, s ha jön a fagy maradjon csak meg addig, jó kis bundának.

      Törlés
  7. Sajnos, hozzánk, ide a délvidékre is elért, pedig szurkoltam, hogy most csak menjen másfelé az a hófelhő.De nem. Én a krókuszaim miatt szurkolok. Ha befedi a hó akkor még tanán jobb neki, mintha vizesen marad és éjszaka megfagy...
    És tudom én, februárban jogos a hóesés, de - írtam párszor - felőlem el is maradhatna teljesen.
    A nyavalygásomtól függetlenül azt elismerem, hogy nézni a havas képeket - szép. (Ha máshol díszíti a kertet.)
    Mi van Cicóval ?

    VálaszTörlés
  8. Nekem az ominózus március 15-én fedte hó vagy a tulipánokat, de a hó alatt nem lett baja semminek, féltem is miatta. Cicó kapott injekciót, kenőcsöt, csak reggel egyedül nem engedte nekem bekenni. Már kijár a macskaajtón dolgát végezni, nem az ujja szakadt le, mint kiderült, hanem vagy kétcenti mély bevágása van. S tegnap hatalmasat simogattam, oly kedves cica. Itt alszik bent az egész népség, csak Cirnyó ment el széttépetni magát... Udvarol.

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörködj! A télnek lassan vége. Én a nyár elmúlását várom ilyen türelmetlenül.

    VálaszTörlés
  10. Mindig megcsodálom a képeidet. A kesze-kusza ágak közt a kis cinege is nagyon tetszik. Tényleg gyönyörű a kerted télen is. Mindig öröm nézni.

    VálaszTörlés
  11. Változtatni úgysem tudunk rajta és most van még az ideje. Így én a gyönyörködést javaslom :) Az eddigi tavaszias tél nem volt normális és talán nagyon is megszoktuk, ezért viseljük most nehezebben a havazást.

    VálaszTörlés