Oldalak

2018. február 7., szerda

Emlékeztek még a Lencsibabára?

A blog írója olyan jól összeszedte amit érdemes tudni róla, akit érdekel szívből ajánlom.

http://nemartdecor.blog.hu/2018/02/07/lencsibaba_baja

Fotót nem találtam, vagy nem tudom ideilleszteni. Az biztos, amit mi ezen a néven megismertünk köze nem volt megjelenésben az eredeti babához. Hozzánk került egy annak idején, hetvenes évek vége-nyolcvanas évek eleje, de két fiam nem használta, kezükbe sem vették. Akinek elajándékoztam sosem láttam, hogy a lánya játszott volna vele, vagy az anyuka szégyellte tán? Nem felelt meg az elvárásoknak? Pedig ő a kettő közül a szebbiket kapta meg. A karaktere ilyen volt, de a ruhája más. S az a baba már akkor réginek számított, de új volt. Így múlik el a világ dicsősége.




4 megjegyzés:

  1. Én a verset énekeltem sokat a gyerekeimnek és az unokáimnak mikor kicsik voltak.:)

    VálaszTörlés
  2. Abban az időben tényleg sláger volt.

    VálaszTörlés
  3. A lencsibaba kifejezést ismertem, de fogalmam sem volt, milyen az.
    Olyan szőrös testű, gumiarcú babám nekem is volt :)

    VálaszTörlés
  4. Nahát. hogy miket megtud itt az ember. Ezt a történetet még sosem hallottam. Igaz, Lencsibabém sem volt, de jól emlékszem rájuk - nem "tegnapi" játékszer volt.

    VálaszTörlés