Oldalak

2018. február 3., szombat

Esik a hó!







7 megjegyzés:

  1. Ijedten láttam délelőtt, aztán mostanra lenyugodtam, mert a havazás - legalábbis itt nálunk - esőre váltott. Hétfőn "elmenős" dolgom van - olvadjon el addigra minden ! De sürgősen !

    VálaszTörlés
  2. Attól tartok a kívánságod teljesülni fog. Amikor a fotókat feltettem még szakadt, aztán elállt, aztán.. Szóval idén nem lesz, nem lett igazi telünk.

    VálaszTörlés
  3. nekem nem is tudom, mikor volt utoljára olyan csizmám, amivel hóban lehetett járni. Ha netán mégis beállna a tartós, magas hó, még mindig ráérek venni.

    VálaszTörlés
  4. Milyen szép, nagy pelyhekben esett. Persze, éppen ezért nem maradt meg. Csak díszletnek volt jó, ahogy írod a következő bejegyzésben :)
    Megkérdezhetem, ki volt az ünnepelt? Csak nem Te voltál szülinapos?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahát!
      Vízöntő vagy? Én is :) Akkor értem, miért volt az "elegem van" érzés.
      Isten éltessen!!!

      Törlés