Oldalak

2017. augusztus 17., csütörtök

"A könyvek,

amiket húszévesen olvastam hatvanéves koromban egészen másképp hatottak rám. És tudjátok miért? Mert más lett a befejezésük. Miután kiolvasol egy könyvet, a történet még sokáig ott zakatol a fejedben. A kezdést nem lehet megváltoztani. A befejezést viszont bármikor. " Sarah Addison Allen


A másik kedvencem tőle. Romantikus, kicsit misztikus könyvek. Ilyenkor kiváló időtöltések.

S ezt a könyvet már ajánlottam, de ismét felhívnám rá a figyelmeteket, ha elolvassátok megértitek, miért. Lélekmegérintő könyv. S miért kerültek egymás mellé: mert mindkettőben szó van az olvasásról, könyvekről. Melyikben, melyikben több, kevesebb. Nem véletlenül kezdtem a bejegyzést ezzel az idézettel.

Az, hogy divat a levendula, senkit meg ne tévesszen!

S ha már témánál vagyunk:  http://bibliocolors.blogspot.hu/2017/08/llegint-per-tot-arreu-leyendo-por-todas.html

Ez is a blogról való:


4 megjegyzés:

  1. amikor könyvajánlókat l átok, rögtön tudni szeretném a " miért"-eket, és azonnal utána akarnék nézni
    külön öröm, ha ingyen letölthető éppen a neten, és belenézhetek

    mint most a levendulaszoba
    http://bibliocolors.blogspot.hu/2017/08/llegint-per-tot-arreu-leyendo-por-todas.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bocsánat, de felesleges szóközhegyeket csinál a gépem önállósodva
      elnézést nem átok, hanem látok

      Törlés
  2. Erre emlekszem amikor ajanlottad..ra fogok keresni en is!Koszi!!

    VálaszTörlés
  3. A kor haladtával én is másképp értelmezek könyveket.
    Napokban hallgattam a tv-ben egy rabbit. Jó volt a benyomásom. Másnap a kezembe vettem a Talmud könyvét. Jé! Történelmileg is meglep.

    VálaszTörlés