Oldalak

2017. augusztus 16., szerda

Már mélyülnek a fények

 
 Reggeli locsolás közben, ahogy megfordultam rácsodálkoztam a fényekre. A fények, a színek már az őszt jelzik.

 

 Hamvaska kecskerágóval. Vajon mikor pirosodik be, mert amikor egy éve hoztam akkor már színesek voltak a levelei.

 A lonc másodvirágzása.



 Tűztövis.

 Ha gyéren is, de idén hozott virágot az encián. Úgy látom, hogy még mindig nem merészen metszem.


 Az utolsó napraforgó.




 Kánasor a kerítés mellett. Szegényeketnem igazán öntöztem, mégis dúsan virágoznak, jönnek fel az újabb hajtásaik. 4-5 év után úgy látszik megtaláltam  a helyüket.

 A vendég. Mezei katáng, jól azonosítottam? Többfelé is van a kertben. Örülök neki, ahogy a sok papsajtmályvának is.

 Elvirágzóban a hortenzia, neki aztán nem tett jót a forróság.

3 megjegyzés:

  1. Ma a reggeli locsolásnál figyeltem fel rá, hogy az ősz sóhaja meglibbentette a soknyám szegélyét. Lágyan, kedvese, mindjárt itt vagyok jelzőn. Le is ültem megpihenni Szepi sziklájához. Ilyenkor ő jár a fejemben. Augusztus elején halt meg. ég most is hiányzik. Valamiért ma Shosztakovich waltzere szól a fülembe. Kicsit szomorkás ez a zene, mégis annyira jól illik a mai naphoz.

    VálaszTörlés
  2. A sziklát viszitek magatokkal az emlékére? Miská sírján két betonlap volt, mostanában nem látom, de lehet, hogy csak a sár borította be a kert alján. Pedig van mellette mécsestartó is. Én karácsonykor járok hozzá, emlékezni.

    VálaszTörlés
  3. Igen. Mióta nincs velünk visszük magunkkal. Így mégis jelen van mindenütt ahol élünk.

    VálaszTörlés