Oldalak

2017. augusztus 27., vasárnap

Kiegészítésül

 Mamka filmajánlójához.





S pár mondat a filmből, ajánlónak:

Az okos nő nem mutatja ki a szenvedélyét, ha célja, hogy férjet fogjon magának.

 A tapasztalat egy férfi ajánlólevele.

 Az illem kényszerít tudatlanságra.

Néha a vonzalom olyan virág, amelynek idő kell, hogy kinyíljon.

 Az irónia, egymásnak ellentmondó igazságok összekötése, amelyek egy új igazságban oldódnak fel. Egy nevetéssel vagy mosollyal.

A forrásnál írnak véleményeket is a filmről.Megnéztem a Wikipédiában az életét,volt szerelem, de a film valószínű a képzelet szüleménye. A könyveinek akkor is jó háttere.

9 megjegyzés:

  1. Álomszerelmek. Ilyen mindenki életében volt... Engem már rég nem érdekel. Megrögzött realista vagyok. Ez nem biztos, hogy jó...

    VálaszTörlés
  2. Az vagy, néha ilyen film is kell. S kicsit megérteni azt a világot, amiben születtek a regényei.

    VálaszTörlés
  3. Hú! Nálunk most dörög, ütemesen esik. Ilyenkor imádom a levegő illatát.
    Eszembe tartom és készítek neked cicás valamit.

    VálaszTörlés
  4. Hú,de jó!!!!! A tv-ben láttam régen a magánélete c.filmet,de múltkor sehol nem találtam.Köszi a linkért!!!!!
    Az idézetek...alaposan beleástad te is magad.:)
    nekem egyébként a J.A.bánata film azért tetszett,mert állítólag ilyen irónikus volt,mint amit a film mutat.
    Nálunk dörgött, most meg pötyörög. Jövő hétvégén újra "szenvednünk kell az elegancia hiányától",mert dög meleg lesz megint.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megtaláltam! A forrás kommentjeinél vannak ezek az idézetek...Köszi!

      Törlés
  5. Azért a másik filmből is lejön, hogy egyéniség volt, gondolkodott, látott.

    VálaszTörlés
  6. Neked nem akadt el gyakran a Magánélete c.film lejátszása? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem. Itt sok film megtalálható, amit a google ki sem ad. filmezz.eu Ha már sehol nincs, itt keresem, legfeljebb angol nyelvű, s akkor kész, nem beszélem.

      Törlés