Oldalak

2017. augusztus 30., szerda

S Jane Austen még egyszer, hogy a kör teljes legyen

 Ha már belejöttem a témába, megnéztem a könyveiről szóló filmet is. Ha még említés szintjén is szól róluk. Nem először. Ha jól emlékszem a könyv kissé más, ahogy lenni szokott.


A Jane Austen könyvklub

S ezek után nem marad más hátra el kell olvasni a könyveit, ismét. Majd, ha végeztem ezzel.


S ha már elkanyarodtam  a "romantikától" egy érdekes, kemény/nehéz könyv. Szerzője holokauszt túlélő, könyve memoár is, de közben értékeli, s elemzi a tapasztaltakat. Nem könnyű olvasmány. A témából kevés könyvet olvastam, s filmet láttam, néha egy-egy megfogott , ez a könyv is. Miért? Kíváncsi voltam a hogyan történt, s mi történt egy tíz év körüli gyerekkel, hpogy túlélte, s utána hogyan tudott továbbélni? Hogy  tudott továbblépni? A könyv szelleme az, ami  minden nehézsége ellenére segített kitartanom az olvasásában.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése