Oldalak

2017. augusztus 17., csütörtök

Nappal nyugodtam, nappal keltem




 Zsebivel labdáztunk az este, szemben volt velem a látvány. Mennem kellett a fényképezőgépért.

Reggel pedig -szokás szerint- korán ébredtem, hogy aztán ebéd után pótoljam a kieső alvást. No, meg locsolásra vár a kert is. Leültem a gép elé... aztán kinéztem az ablakon. Ezt láttam.



 Itt már az udvarról fotóztam, hogy a szobába érve ez a látvány fogadjon.


(Katalinnak, ugye tudod miért?)



 
 S ahogy most kinéztem az ablakon, már tudom, hogy elkaptam AZT A pillanatot...

5 megjegyzés:

  1. jaj, de szépséges látvány mind!! :)
    és igen, és deszéép♥köszönöm:)

    VálaszTörlés
  2. és hoztam neked hasonló-látású képeket (én is imádom az ilyen fényeket):
    https://hu.pinterest.com/pin/325385141814147346/

    VálaszTörlés
  3. Bizony gyönyörű hajnali-esti színek, csak napközben hűvösödne már kicsit ! És hát olyan kár, hogy ott csúfoskodik az a sok vacak villanydrót...

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép! a függönyöd is...:)

    VálaszTörlés
  5. Gyonyoru kepek!!tenyleg elkaptad:)

    VálaszTörlés