Oldalak

2020. június 21., vasárnap

... úgy néz ki, hogy megmaradok

átaludtam végre az éjszakát, lázesemények sem voltak. S reggel felébredve kávét kívántam!!!!!, s ittam is rögtön kettőt. Ezeket csak én tudom, hogy milyen csodák.

Az eső amúgy esik, csendesen, de esik....

 

 Kutyaművek, remélem a nyoma látható a lépcsőfokok közt. Most akkor hol jobb, ha túr? A virágoskertben vagy a lépcsőn?


 Kerítés hosszan nyílók

 Eső után

 

Eső utáni reggel kb. 2 napja ekkora pára fogadott minket a szobai ablakból

2 megjegyzés:

  1. Én nagyon örülök ennek a napok óta tartó csendes esős időnek. Kellett ! És nagyon félek a közelgő, egészen biztos forró nyártól. El tudnám viselni, ha őszig ilyen maradna az idő, de senki se kérdezte, én mit szeretnék....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért a sok eső nálunk már megint a ló túlsó oldala

      Törlés