Oldalak

2020. június 29., hétfő

Akkor lássuk mi is van a lábammal?

Megjártam az bőrgyógyászt, a diagnózis bőrvörösség, csak így egyszerűen. Azt mondta, 6 hét múlva csináltassak vérképet, mert ha Lyme kóros lennék, akkorra jön ki. Megerősített, hogy nem csak a kullancsok fertőznek, tehát okozhatta a kis fekete bogár is. Sajnos... Lyme kórral sem. Adott Azocutan kenőcsöt, de mikor kiléptem a rendelőből leszakadt az ég. Itthon, a ház előtt az autóban vártuk, hogy kitudjunk szállni belőle úgy esett akkor éppen. Azt mondta a bőrpír miatt ne izguljak, még nőhet akár, akár a lábamon körbe is érhet, de ez nem jelent semmit, majd elmúlik. Azért akárhogy is megnyugtatott. S mondta, hogy ez lehet Lyme kór, de nem biztos hogy az lesz. Majd 6 hét múlva többet tudunk. Mindegy, azért megnyugodtam némileg. Én az orvosnőben nagyon bízom.

Happy and nincs? de van, most a csuklóm körül jönnek elő apró kiütések.  Csomóban. No comment...

2 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom... Az a fekete bogár amiről írtam is alattomos...Jobbulást...Sok idő volt, mire meggyógyult, a helye megmaradt jó sok ideig...Nehéz tőle lábra állni...Próbáld meg... veszíteni nem fogsz vele... Pihenjél...

    VálaszTörlés
  2. Reméljük hogy mégis Happy and lesz a vége! Gyógyulást neked!

    VálaszTörlés