Oldalak

2020. június 5., péntek

Csak egy mondatban



 Megjártam a kardiológiát, s kaptam szívultrahangra időpontot jövő januárra. A mai EKG jó volt, tehát a rosszullétet az időjárás okozhatta. Köszönöm.Éppen a régi dokim rendelt 35 kg-al nehezebben. Azért egymásra ismertünk. Most is rendes volt. Az időpont meg nem az ő hibája. Kicsit megnyugodtam. Holtert már egy hét múlva kapok.


 






Baráti meggyfa Hosszúhetényből, idén tele lehetett volna, ha a fagy ott nem lett volna. A volna. No, megyek, lefekszem,  éppen felhőszakadás van felénk. Gondolom máshol is előbb vagy utóbb. Éljen a június!

10 megjegyzés:

  1. Szavad nem lehet, "csak" fél évet kell várnod a vizsgálatra. A SZÍV vizsgálatra...
    Tarts ki !
    Nem akarom én minősíteni ezt a helyzetet, mert tudom, lesz ez még rosszabb is.
    Csak legalább a temetkezési vállalat ne menjen csődbe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Két biztos nem csődbemenő van: a konyha és a temetés. Nincs igazam?

      Törlés
  2. Ez hihetetlen helyzet, a fél év múlva időpont. Lesz ez még cifrább is az az érzésem. Szomorú, végtelenül szomorú.
    Egész vírus helyzet alatt azon imádkoztam, csak ne legyen beteg senki a családban, mert nem fogják ellátni.
    Drukkolok neked nagyon, hogy ne legyen semmi bajod!
    Gyógyölelést küldtem :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon hiányoztál már! Azt nem gondoltam, hogy a rosszullétek miatt van. Kicsit megnyugodtál legalább a vizsgálat után, hogy jó lett az eredményed. A időpontra nem tudok semmit írni, mert amit írnék, azt jobb magamba fojtani. Vigyázz nagyon magadra! Reménykedjünk, hogy jönnek szebb, nyugodtabb, frontmentesebb napok!
    A kerted gyönyörű, mesés! De jó lehet ott sétálgatni, üldügélni és csodálni a sok szépséget!

    VálaszTörlés
  4. Frontoktól megszabadulni? Nem hiszem.Ez utóbbi nagyon megkínzott.Azért a vizsgálat némileg megnyugtatott.A Holtert rosszul tudtam, egy hónap múlva lesz...Azért a te kerted,virágaid is szépek, egy érett kert. Lesz ez olyan valaha?

    VálaszTörlés
  5. Még szerencse hogy bejutottál az orvoshoz...Ha front van, jobb ha alapból kíméled magad.Itt egyenlőre képtelenség bármilyen orvoshoz bejutni..mindenhol elutasítás...hogy várjon Apa..Ráadásul a jogsija is lejárt, semmit nem tud intézni.Nekem eltolták egy évet a vizsgálatot....
    Front mentes napokat kívánok! A virágok mint mindig szépségesek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Véra amik időpontok volták, s elmaradtak ők kerestek meg telefonon. Én meg ragaszkodtam a korai vizsgálathoz. A frontok meg jönnek, ha örülünk nekik ha nem.

      Törlés
  6. Az időjárás engem is megvisel.
    Lényeg, hogy megnyugtató választ kaptál a problémádra. Megkönnyebbülés.

    VálaszTörlés