Oldalak

2020. június 16., kedd

K.O.

Remélem jól írtam le. Kiütött az időjárás.Gyalázatosan.

5 megjegyzés:

  1. Mindenkit, valóban. Szörnyű ami most van. Ennyi esőt!

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást kívánok! Ezek a frontok, viharok nehezen elviselhetőek, a légnyomás szinte agyonnyomja az embert, a párától alig kapni levegőt...
    Gratulálok a gyönyörű kerthez, és köszönöm az ajánlókat (a Terápia című sorozatot "innen" kezdtem nézni, és a gyászban segítség, fogódzó volt a karantén elzártságának idején - nem véletlen, semmi sem véletlen, hogy pont akkor, pont itt rátaláltam, mert nem nézek tévét, nem ismertem).
    zugolvasó Luca

    VálaszTörlés
  3. Úgy szeretem, ha nem enged kommentelni, ha közöset írok , törli a rendszer, vagy én? Vagy az egerem rossz?Írtam a betegségről, köszönöm, hogy hozzászóltatok.Ó még egy ember, aki nem néz tv-t. Örülök, hogy idetaláltál Luca.Amúgy itt ma éjszaka szakadt le az ég...

    VálaszTörlés