Oldalak

2020. június 13., szombat

Megvagyok,

 

csak kicsit "leültem". A rosszullétek, orvosi napok miatt, s főleg az esők miatt hanyagolva lett a kert. Kezelésbe vettem  a kertet, a kert engem, szóval jól elvoltunk. Néha megszólalni alig tudtam utána, maradtak a filmek. Abból is mostanában szembejött néhány tényleg jó film is, de bevallom néha előveszek Pilcher filmeket, mert tudom, legyen bármilyen bonyodalom azért a végük jó. Izgul az ember, de nem vérre menőn, s a végén jóra fordulnak a dolgok. Addig meg csak andalogjunk el, vagy kapcsolódjunk ki, erre jók, ha már csak erre képes az ember a kimerültségtől.

Ez a fenti ütős film, szép, elgondolkodtató, kemény és szomorú. Viszont otthagyhatatlan.





10 megjegyzés:

  1. Már nagyon hiányoltalak!
    Ezután már egyre többször kell majd árnyékos helyre húzódni egy jó könyv társaságában vagy a hűvös szobában filmezni, mert már tegnap is kibírhatatlan meleg volt.
    Remélem, hogy minden rendben van a leleteiddel! Várom majd a szép fotókat is a kertedről!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fotókat pótoltam, ma teljesült a kívánságod, nagyon benti idő van. eseget. Nem túlozza el, de esik.

      Törlés
  2. Egy csoda a házatok, kertetek. A fejléc képed katalógusba illő. Annyira hangulatos, szépséges ❤️🤗

    Én is szeretem az ilyen típusú filmeket. Még mindig jobb, ha az un. "csöpögős" kategóriába tartozik, mintha gyilkolós lenne.

    Tudom, hogy a frontok megviselnek, de remélem azóta jobban vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy a filmekkel egyetértünk. Most jobb, de a meleg beűz a szobába, vagyis azt hiszem két hónapra beköltözöm a szobába. Nem tudom elviselni a nagy meleget. Ez van. Sosem gondoltam volna.

      Törlés
  3. Orsival egyet gondoltunk: magazinba illő a fejléc kép és a házról készült is. Nagyon szívet melengetős a hangulata.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katici. Közben gondoltam rád, gondolom láttad, olvastad miért.

      Törlés
  4. Istenem!Csak én tudnék eső miatt pihenni!Nálunk soha nincs eső.Nekem csak az orvoshoz járás jutott...
    Anci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már azt hiszem nálatok is esett. Itt a múltkorinak már nyoma sem volt, a föld kőkemény.

      Törlés
  5. Bizony, Anci közelében élve, én is már most panaszkodom a szárazságra...Félek a nyárra gondolni....
    A kert meg - hadd dicsérjem én is - valóban meseszép.

    VálaszTörlés
  6. Fodorka már mindent leírtam fentebb. most esik...

    VálaszTörlés