Oldalak

2019. március 31., vasárnap

Világos zöldben


 jártunk ma. Olyan vagyok, mint a kutya, hiába kertes a ház, nekem mennem kell. Pölöskei horgásztavak volt a kiválasztott helyszín, nagy örömünkre. Csend, nyugalom, napsütés, tele madárral, horgásszal, s a lényeg a zöld megújuló ezer árnyalatával.Az első tavat még nem kerültük meg, eddig.

Én annyira szeretem a természetet, engem feltölt, megtisztít, megújít, boldoggá tesz. Nem győztem az uramnak köszönni, hogy elvitt minket. Zsebi is boldog volt. Noná! Csak éppen eldobott halakat nem talált, pedig nagyon kereste őket, tudta hol jár.

 



 A szarvasagancs fa.




 S íme a félelmetes hattyú. Nem értettem mire szolgál ez a nagy szárnyemelgetés, kiterjeszkedés. Mesélték, minket próbál meg- és elijeszteni.




Ő egy másik tó, másik hattyúja, valószínű a másik párja. 


S a kedvenc fotóm:


8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű fotók...Mi is lent voltunk a parkunkban,körbe jártuk a a tavat, de nem lehet elengedni Alexet... ráadásul ügye, egy nagy testű kutya,hiába bárgyú, félelmet áraszt nagysága miatt..Sok kistermetű kutya szaladgált, kerültük őket, bár ki is van irva, hogy csak porázon lehet sétáltani a kutyákat,mindegy hogy kicsi vagy nagy...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsebit csak szabadban engedjük el, embere közt, tehát utcán pórázon van. Ő is.

      Törlés
  2. Itt aztán fel is lehetett töltődni! Tényleg csodás megújulás, és az időjárás is kedvezett nektek!
    Engem az 1. és a 4. fotó ragadott magával. Mindegyik nagyon szép! A te kedvenced igazi művész fotó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a négyes nem adta vissza azt a zöld ragyogást, amilyen a az aljnövényzet volt a barna fák közt. Nagyon jó kirándulás volt ez.

      Törlés
  3. Csendes, békés szép vidék - lelket-üdítő.Jó ilyen helyen sétálni "kitisztul" az ember feje (is).A "tükörképes fotók nekem is kedvenceim... Van bennük valami varázslatos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem a színek, formák is fogtak benne. Nagy kedvencem a pusztuló stég is.A tavasz ellentéteként.

      Törlés
  4. En egyik evben figyeltem az itteni hattyut a tojasain..vartam a kicsiket..a parja vegig ott rendezgetett,senki nem szalhatott le,elzavarta a libakat is,nagyon tetszett:)

    Az a kep nagyon klassz!! persze a tobbi is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő valószínű a hím, ezért volt ilyen harci pózban. Megzavartuk. Fiókák nem voltak. De szépsége így is tagadhatatlan.

      Törlés