Oldalak

2019. március 23., szombat

Kert, március 23.

Felteszem a fotókat, mert a gép javításával ki tudja melyik fotó marad meg? Ez a hely biztonságos. S ez csak a kert egy része. Van, amihez még oda sem értem. Két óra a limitem, aztán kidőlök.

 



 Gólyaorrok, pázsitviolák. Mgegpróbálok ezekkel takarni. Erdmény, majd kiderül.

 Pázsitviolák, erikák, tűzesők

 Tűzesők, pfloxok

 A japánbirs mögött a csinoskák. Itt azért eleget ástam, tisztítottam.

 A tegnap délutáni áskálódás, pázsitviolűk kerülnek hátrébb. Az elején még kibújásokra várok.



Kokárdák, kányaharangvirágok, sásliliom .... ha majd kinőnek, tobzódnak. (No meg a segédkertészek mit tesznek vele. Elég neuralgikus hely Zsebinek, s annak,naki a föld alatt dolgozik...)

 Ez a szín valami elfajzott.


Nem csodaszép?

6 megjegyzés:

  1. Alakul, alakul a kerted ! nem is kell több két óra hosszánál, akkor mi marad holnapra, holnaputánra? :))
    A sok bokrot irigylem tőled, meg azt hogy mindegyiknek tudod a nevét, én biztos elfelejteném. Azt ismerem, nekem már csak Holdgyöngy bokor lesz, a rózsalonc, amit nálad láttam és én is vettem magamnak :)

    VálaszTörlés
  2. Orsi, marad, marad. Nekem is van pl. Melinda loncom, stb.

    VálaszTörlés
  3. Mint egy botanikus kert ! Mennyi virágod van ! Igaz, nekem csak cseppecske a kertem, sok nem fér el benne - de azért én is igyekszem hogy nyárra legyenek virágaim. T9bbfélék is.Igaz, zömében egynyáriak... A hét végén én is dolgoztam (átültetések - magvetések) de ha igaz, hétfőn jönnek az új rekeszek - igazi munka jövő héten lesz...
    A paradicsom palántáimmal nem tudom mi van, alig-alig akarnak bújni. Lehet, jövőre inkább a piacon megveszem azt a pár tövet, ami nekem kell - bár akkor meg senkinek se tudok adni (ami egyébként nálunk bevett szokás). Hát majd meglátom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sok az látszat, sok ismétlődés is van, direkt. Tudod, néha elgondolkodom ennyi pénzt beleölni,de oly sok örömet ad, s nekem, nekünk megéri. Előbb voltam a fészen, feltettem vagy megosztottam a macskás verset, életem tán 3. megosztása..., szóval ott írt valaki olyan érzésről, amit én is mondok mindig. Mások is vannak így.

      Törlés
  4. Hát ez a kék valami csodaszép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most képzeld fejjel lefelé van, két kerítésléc közt bújt ki. A fotón fordítottam. Mit tudnak ezek a virágok.

      Törlés