Oldalak

2019. március 19., kedd

Az annyira várt


megoldás. Nem volt pipire polcunk, - szekrényünk. A napi használatú fogrém, pohár, stb. szanaszét mosógépen, ablakban, ahol értük oda tettük. Elegem volt, de akármit nem akartam. Így mentek az évek. Kerestem, persze, de nem jött elém az amit elfogadtunk volna. S akkor, íme a fenti polc. Egy végtelenül kedves és korrekt eladóval. A forrásnál jelöltem. Nem csak szép, de melegséget, hangulatot is hozott a fürdőbe.

A másik amit ajánlanék "látott", de megakadt a szemem rajta. Ki tudja, hátha valaki éppen ilyent keres.



A készítője Gróh Merci ( a Facebookon) vagy Mercékszer & Dekor. Káptalantótin, a piacon fotóztam.

S íme egy nosztalgia étkészlet, nekünk is volt anno, több évtizede, Centrum termék volt, üzletpolitika: mindig pótolható, mindig kiegészíthető.


Amúgy fél tizenegyre értünk oda, nem késtünk el. Rengeteg ember volt. Rengeteg. Sokféle áru, kistermelők, kézművesek, stb. Régiségek, növények. Mondjam még? S jöjjön egy picike piaci hangulat, tényleg csak pár fotóval:




s búcsúzóul:


10 megjegyzés:

  1. Azért szeretek én is a zsibire járni (még ha ritkán is), mert néha olyan fantasztikusan jó dolgokat lehet ott látni ! Nem mintha meg akarnám venni, de még nézelődni is élvezet ilyesmik között.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is nézelődtünk, de így is megérte elmenni."Világot láttunk", s ki gondolta volna, hogy ilyenkor, tehát nem nyári szezonban is ennyi ember odamegy?

      Törlés
  2. Nagyon hangulatos a pipere polcotok! Használjátok egészséggel!
    Nekem is van ebből a Centrumosból egy reggeliző készletem (Meg az évek során összegyűjtött, mára már fölöslegessé vált használati tárgy, amiből egy garázsvásárt lehetne nyitni)
    Nagyon szeretek én is az ilyen piacokon bóklászni, de visszafogom magam vele, mert mindig velem jön valami feltétlenül fontos 101. vacak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, én is csőlátással megyek, mint az utcai plakátok vagy "égi plakátok" mellett, el. Viszont azért látni látok. S nem viszek pénzt, tehát kizárom a fálrevásárlást.

      Törlés
  3. A feher padot kernem szepen a kidobott helyett:) valami ilyesmit keresek.

    Szep lett a szivecskesed:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ágnes, ha virtuálisan küldeni lehetne, tiéd lenne!

      Törlés
  4. Régebben én is sokszor jártam, szerettem. Most már leginkább azt tapasztalom, főleg mióta divattá volt a régi, hogy mindenféle kacattal van tele, amire ráfogják, hogy az bizony régi, miközben lerí róla, hogy régiesített vagy csak limlom. Nekem kissé felhígult a pécsi vásár pl. tényleg jó szeműnek kell lenni, hogy kifogj egy egy igazi ódon dolgot, ami szép, ízléses és látszik rajta, hogy régen a gazdája igen csak szerette, megbecsülte. A polcodat én is elfogadnám. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, itt azért volt minden más is, de azt fényképeztem amit érdemes volt. Valamiért. Inkább azt figyeltem, bár te is azt írtad kincsek nem igazán voltak. Lehet, hogy szezon eleje van. Mesélte az árus, mit mennyiért ad el ezekből tőlünk nyugatra.

      Törlés
  5. Nekem ez a polc nem lenne elég. Csini, de szerintem csak a napi kellékek férnek el rajta. Fogkrém, fogkefe... Marad a kád széle.

    VálaszTörlés
  6. Hát igen, a napi kellékeknek van. A zuhany mellett van egy magas polc, azon a többi, ezek a napi kézreesők.Nincs kádunk. Néha hiányzik, ezt kaptuk a házzal.

    VálaszTörlés