Oldalak

2019. március 14., csütörtök

Lassan átmegyek kert blogba,

de mindennapjaimat most a kert foglalja le. (Ha nem dugulást háríttatok el...)

Tegnap voltunk egyik kedves kertészetünkben, cédulával, kaptam talajt takaró növényeket, ma nekiálltam beásni őket, de volt ahol ásni is kellett. Nem tudnának most kergetni, az már biztos.  Azt hiszem lesz dolguk a növénykéknek, meglátjuk mire megyünk. Aztán jövőre pótlás, ahol nem terítenek/takarnak rendesen.

Ők most virágoznak, a mini nárcisz oly kedves nekem. S a csinoskák is megeredtek, fagy nem ártott nekik, formában vannak. Oly jó nézni őket munka közben. Ilyenkor érzem van értelme a sok kiadásnak, munkának. Nekem a kert feltöltődés, reggelente bejárom, simogatok, beszélgetek akivel kell. Nézem mik bújtak elő, van rész, ahonnan a szél kifújta a jelzőket, nem tudok rámenni nehogy kiszedjek, kivágjak valami növényt. S vannak meglepetések, "a" növényt ültettem, de hozta magával  ahonnan kaptam a szomszédokat, láthatatlanul. Most látni, a szomszédok megeredtek, de ő most próbálkozik. Fagy ide, fagy oda a rózsáink ezerrel beindultak.




S olvasok, hozzáolvasok, s próbálok dönteni az ellentétes javaslatok közt, hogy melyik módszert is válasszam?Cserszömörce metszése?

S megjelent a BBC Kertvilág, a Nők Lapja Kert és virág. S annyira várom a NL Enteriört. Nagy kedvencem. Én maradi vagyok, nekem a papír az alapvető, persze neten is keresgélek, de olvasni, elmerülni, álmodozni a papíralapú könyvben, magazinban, stb, tudok és szeretek.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem olvasni azt,ahogy ,amennyire szereted a kerted.Az ember vagy teljesen beleadja magat vagy inkabb ne is csinalja.A termeszet resze vagyunk.Szepek a viragaid!!

    VálaszTörlés
  2. Ahogy olvastam a soraidat, magamra is mertem. Bármennyire fájdalmas is már a kerti munka, de imádom, feltölt, kikapcsol. Nyáron hálóingben megindulok kifelé nézelődni, aztán ott ragadok. Ilyenkor még a reggeliről is megfeledkezem.
    Megmutatod az új szerzeményeket is?
    Most nálam a 2. kép mindent visz. Ilyenem sincs még! Szombaton muszáj lesz neki indulni a kertészeteket meglátogatni!

    VálaszTörlés
  3. Te csak írj a kertedről - virágokról, madarakról, kutyáról. Sokkal érdekesebb, mint a világ egyéb része !

    VálaszTörlés