Oldalak

2019. március 22., péntek

Fagyok és fagyok

Próbálok fotókat a laptopra áttölteni, négyszer fagyasztotta le a gépet. Feladtam. Dühös vagyok. Nagyon. S nem értem. Nincs egy éves a gép, s egy ideje lefagy, sokat, filmet nézni alig tudok vele. Azt hiszem ennek szerviz lesz a vége, s akkor nem lesz gépem.

Ma megint a lovak közé csaptam a kertben.Néhányszor azt mondtam, kész, vége, aztán csak húztam. Nem, nem a tatár hajt. A föld puha, s ásom fel, azaz ások fel, török fel egyes részeket. Itt négykézláb térdelve nyírom a füvet, ez nem jövő. Próbálom összeásni, letalajtakarózni. Ami jó: a puha föld. Ami rossz a sok föld alatti ez és az, s kirázni a földet. Senkinek sem kívánom. Így jár az, aki füves kertet trö fel, s ott próbál kertet kialakítani.

 Azt hittem vége a fagyoknak, hát nem.  Tudom, tudom, még ideje van. Viszont, az hogy éjjel fagy, délután pedig egy szál pólóban kertelsz azért nagyon durva.



 A szomszéd kertben. 




 

2 megjegyzés:

  1. "Csak lassan, okosan Peti fiam"...magamnak is ezt mondogatom. Valahogy nem megy már annyira a munka, mint pár éve. Hamar elfáradok. Pedig nekem kell megcsinálni, ha nyáron szépnek akarom látni...Mindegy, fokozatosan, apránként készülget az enyém is. És el fog készülni...
    Remélem.

    VálaszTörlés
  2. Én is aprózom, megtanultam. De fel nem adom!

    VálaszTörlés