Oldalak

2017. szeptember 28., csütörtök

Napi kedves

Telefonon beszélek a középső unokámmal. Kiderült, a legkisebb hányt, de boldogan. Még egyszer elismétli: boldogan hányt.

A  mai napon, még a vírus következményeként  bennem van a félelem, ma már ettem, rendesen, a szombati ebédemet, amiért akkor majd odahaltam, annyira kívántam, de nem kockáztattam, még "boldogan"sem. Mondtuk is az urammal, remélem nem fogok boldogan hányni.  Jó, tudom, tudom, a téma, de akkor is, a cselekedet és a jelzője oly távoliak egymástól. Vagy mégsem?


 

8 megjegyzés:

  1. Boldogan hányt: megkönnyebbült, talán jelentheti ezt. Viccesen fogalmazott.
    Mi a fene van a tányéron????

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Ő a fekete-fehér,mint a te cicád. Itt fekszik a kanapé másik végén, mellettem. (Mózsi hozzám bújni szokott, de ő most úton van.) Ha megmozdulok kirohan. Nem a gépemről írok, majd holnap keresek fotót, amúgy nagyon szép cica, s kandúr, ez a gyáva macska.

      Törlés
  3. :) nagyon ritkan hanytam de meg soha nem voltam boldog,,csak utana,,hogy vege:)

    VálaszTörlés
  4. Én arra gondoltam, hogy nem betegségből hányt, hanem mohón ehetett. Tehát nem kínozhatta meg annyira. Volt részük egykét emésztőrendszeri vírusban. De a megfogalmazás tényleg vicces.

    VálaszTörlés
  5. A tányéron a tea"levél" van. Idézőjelbe tettem, mert virág is van közte. Ez fű, virág, s még valami vagy többféle virág, de szép lesz a színes, finom. Azt hiszem jázmin lehet közte. S ahogy megnéztem még tealevél is.

    VálaszTörlés
  6. És evvel mit csinálsz?
    Talán megiszod.
    Mohón evett? Ez gáz, ha utána hányt. ??? Ennyire éhes volt? Miért?

    VálaszTörlés
  7. Ezt nem tudom. Gondolom a vírusos hányás nehéz,keserves lehet, amikor erőlteti az embert. Magamból kindulva. A tealevelet kidobtam, de lefotóztam, mert szép volt a bögrében, a vízben is ahogy elterült, ill, ahogy megnőtt, szépen, lassan kibontakozva szétterült. Az érdekesség miatt fotóztam le.

    VálaszTörlés