Oldalak

2017. április 2., vasárnap

Ne vess, inkább nevess ma!

- így hangzik a felszólítás a Sokszínű Vidék posztjában. S mindenféle időjárási megfigyelést idéz, hogy legyen mihez tartani magunkat. Tegnap-tegnapelőtt rendbe tettem a fűszerkertet, emiatt tegnap dél óta szigorúan fekszem. Szigorúan. Megint nem tudtam mennyi a mennyi, ill. ha már benne vagyok, befejezem. Ma vetettem volna hozzájuk, de néztem a holdnaptárt, nem javasolta. Annyi lenne a tennivaló, de nem merek semmit tenni. Írtam tegnap.

Hoztam párat a kert aljáról az ott nyíló növények közül. Teljes pompáját mutatja a természet, a tavasz.



 

 



 

 

7 megjegyzés:

  1. Az en nyomaszto kepemhez is meg egyebkent is meses:) az cseresznyefa alul?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Inkább ringló Ágnes. Viszont most pazarul néz ki.

      Törlés
  2. a gyermekláncfű virágáról jutott eszembe, mennyire prüszkölt ellene Nagymamám, ha hazavittem a mezőről az abból fonott virágkoszorút. Szigorúan tilos volt az olyankor a háznál, mikor kotlós ült a tojásokon, hűűű de hallom még most is ahogy mondta Nagyim, belefullad a tojásba a kiscsirke, mert azt hazavittem.

    S most a fotón nézegetve: milyen szép sárga színe van, rácsodálkoztam, mint aki most látott először :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orsi ezt még nem is hallottam, mi lehetett az oka?

      Törlés
    2. Holdgyöngy, fogalmam sincs, ez egy babona volt felénk, nem tudom mi lehetett az alapja.

      Törlés
  3. Te vagy az első az ismerőseim közül, aki a kertben alkalmazza a holdnaptár javaslatait - vagy legalábbis te írtál róla először. Igen én is megnézem - ha nem is mindig - hogy mikor, mit érdemes tenni. Én hiszek benne.
    Érdekes, amit Orsi írt, ilyen babonát még sosem hallottam....

    VálaszTörlés
  4. Fodorka, Lechner Judit is eszerint kertészkedik, évek óta.

    VálaszTörlés