Oldalak

2022. május 10., kedd

Ez is, az is




 Két napja süt a nap, a karomon meglátszott az este az órám helye, ahogy a padon olvasgattam délután. A zöld tulipánok idén nagyon hozták a formájukat, még soha ilyen pompásak nem voltak.



 





 

S itt már az elmúlásuké a fotó:

 


 

Az íriszek most kezdenek virágozni,


a haranglábak

 az imádott illatos fűszercserje

az első díszhagymák

 az egyetlen gyöngyvirág, hogy azért nagyon el ne bízzam magam a tobzódás miatt

az illatos viola

 s az oly szerény és kedves festőlen, a Lencsi

ma reggel pedig pókhálók köszöntöttek a vizes kertben

 

s a labdarózsa bokra is pompájában van



 S e sok szépség simítja le az oly vigasztalhatatlan lelkem. Nehezen teszem túl a magam a sok szenvedésen és fájdalmon amit ez a kuka Cirnyó okozott magának. Tudom állat, akkor is. Hisz eddig is oly sokat tettünk érte. Viszont Kutyafülű Aladár egyre jobban feltalálja magát , mint új retikül. Már amikor "sürgős feladatai" éppen megengedik neki az itthonlétet.

S jöjjön a könyvajánló! Monarchia-krimik a sorozat neve, történelmi krimik. Imádtam őket. A nyomozást egy Freud tanítvány pszichiáter segíti, s mindegyik kötet az adott témában történelmi, kultúrtörténeti hátteret is ad. Letehetetlenek. Számomra.






6 megjegyzés:

  1. Nagyon vártam már a jelentkezésed! A kerted csodálatos, mint mindig. Az a zöld tulipán nagyon beleégett a retinámba, fogom keresni.
    A fűszercserje ilyenkor jut csak eszembe, de már nem is tudnám hová tenni (Nyugtatom magam), meg elég a meglévőket életben tartani.
    A cicus meg nagyon méltóságteljes! talán egy kicsit tudja pótolni a Cirnyó utáni űrt.

    VálaszTörlés
  2. Anikó, minden gyönyörű nálad. Annyira szép részleteket mutatsz, örömmel járkálnék én is ott 😍 lelkivilág gyógyító kert ☺️ pihenj, gyógyulj!
    Cicamica ❤️

    VálaszTörlés
  3. Cirnyó helyére nem léphet, bár ahogy idekerült két éve mindent megtett, hogy maradhasson. Ez tényleg egy csodás tulipán, valahol vettem, ahol a többit is.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű virágokat mutatsz!
    Nekem is tartanom kell a jövőben a diéát. A cukrom így is 9, Te is cukorbeteg vagy?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elvileg nem, diétáztam, teáztam, de műtétkor 6. 4 volt a cukrom, vagy még magasabb, jövő héten nézi a labor meg. Annyi gondom volt, édességgel vigasztatam magam, s elmaradt a diétáztató tea,kíváncsi leszek most mennyi lesz?

      Törlés
  5. Anikó, az utolsó két bejegyzésedhez valami oknál fogva nem lehet hozzászólni! Nem enged kommentelni.

    VálaszTörlés