Oldalak

2022. május 19., csütörtök

Ritkán írok,

 mert amit "agyvérzést kapva" ideírtam volna megtartottam magamnak. Bár néha olyan jó lenne kiírni, kipakolni, megkönnyebülne tőle az ember.

Egyre jobban vagyok, bár néha fajdogál, érzékeny, s a hidegfrontot nem viseli el sebem. Több műtétem volt már, nagyok, ilyent még nem tapasztaltam. Viszont a kertészkedés álom, egyenlőre. Befogtam az embert gazolni, füvet nyírni. Voltak bokrot, amelyeket elborított minden. Szó szerint, itt sajnos segítenie kellett. Amikor a kerti téglaút, a lépcsők úsztak a  benőv ésektől, nos akkor már kitettem magamért, amúgy verbálisan. Az agyam elborult. Gyönyörűen negoldotta, de miért kellett kivárni, hogy kivetközzék magamból? 

Néha úgy elmennék, elutaznék, ki a világból, el messzire. Annyira jó lenne. Változatosság a több éves bezártság, a tavalyi évet végig kísérő betegségek után.olyan jó lenne, el messzire, messzire, messzire...










4 megjegyzés:

  1. Anikó, írd ki magadból legalább, könnyebbülj meg! Vevő vagyok rá! :)) A ma reggeli "litániát" már én is megtartottam (Ugyanúgy magaduramha....) Ááááá, nem vagyok normális! Senki más nem tudja megcsinálni, csak én! Megöregedtem, de még nem jöttem rá, hogy nem jól csinálom.
    A kerted most is álom! A kertészkedés meg csak maradjon is az még egy darabig! Az egészség a legfontosabb! Szép nyugodt napokat és gyógyulást kívánok neked!

    VálaszTörlés
  2. Telefonról nem tudtam írni hozzád, de úgy látom laptopról már sikerül...
    Drága Anikó, ha agyon idegeskeded magad, akkor sem lesz könnyebb vagy jobb, inkább ártasz az egészségednek. Tudom, hogy azt szeretnéd, hogy azért rendben lenne minden körülötted és zavarja a szemed, ha nincs megcsinálva valami.
    Ezek szerint a férfiak egyik helyen sem aktivizálják túlságosan magukat, ha nem noszogatjuk őket. Azt már elértem, hogy a füvet majdnem mindig a párom nyírja le, de magától azt sem venné észre :D Pont filóztam már én is rajta, ha nem bírnám csinálni, vajon hogy nézne ki a portánk?...na, de hála Istennek még bírom, aztán ráérek gondolkodni, ha valami történne:(
    Pihenj, gyógyulj Anikó!! Ez a LEGFONTOSABB!! Ölellek szeretettel.

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást és mihamarabbi egészséget és azért pihenj is, fogj egy jó könyvet vagy nézz valami jó kis filmet, youtubeon kertes videot. Gyógyulj :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szavaitokat, a jobbítás kizárólag a tényleg nagyon gyalázatos helyzeteknek szólt.Már én is le-és alább adtam, de azért van egy határ. Én a ló túlsó oldaláról írtam, azt meg értettétek...

    VálaszTörlés