Oldalak

2022. május 31., kedd

Milyen az ember?!

 Mostanában többet utazom, a személyim a mobil tokjában van. esett az eső, van még ültetendő hagymám. Mire kiérek a kertbe jut eszembe, hogy talán nem most kellene ezt megtenni. Továbbmegyek, a személyim a földön. Milyen jó, hogy mégis kijöttem a kertbe. Fotóztam, kicsúszott.

Érdekesek ezek a növények. Egy ágyás, két méterre egymástól, mocsári hibiszkusz. Az egyik legalább 30 centis, a másikról már lemondtam, hogy újat kellene hozni helyette, erre látom, hogy törnek fel a hajtások. 3 hét különbséggel, legalább. Más hely, szerencsevirág. Nagyon benőtte a területet egy futó talajtakaró, kicsit megtépkedtem, miután lemondtam a szerencsevirágról. Az előbb látom a kibújt  centis kis hajtást.




Elbúcsúznak az íriszek, lassan.

és a rózsakapu virágai is elnyílnak, lassan, lassan, esővel is sújtva



A rózsalonc arcai
 


Virágoznak a kékek, lilák, sárgák...

 Bodza is a kert, most van virágzása teljében.Összeraktam egy adag szörpnek valót, érik.


 S a meglepetés, a cserszömörce, ilyen pompás virágzása még sosem volt.


 

A jezsámen is bontakozik

Hólyagvessző


3 megjegyzés:

  1. Annyi szépség van a kertedben! Alig győztem nézegetni, megcsodálni őket! Ilyenkor elgondolkodom rajta, hogy a tudatos, megtervezett kert mennyire más, mint az én általam ide-oda ültetgetett növények halmaza! Ez a KERT! gratulálok neked Anikó!

    VálaszTörlés
  2. Margó, te sem panaszkodhatsz. A tiéd más, de ott van a sokféle növény szebbnél szebbek, az sem kevés.

    VálaszTörlés
  3. Anikó, Margó :) mindkettőtök kertje olyan, hogy bármikor szívesen végigbóklásznék benne egy pohár capuccinóval a kezemben, beszélgetve veletek, kielemezni a világon mindent, virágokat, bokrokat, időjárást, embereket :) De jó lenne!

    VálaszTörlés