Oldalak

2021. augusztus 11., szerda

Szűrt fény, hajnali pára, augusztus

  

  
segédkertész











S hogy ne csak a fb fotókat, értsd csak a szépet mutassam, a gyönyörű rózsák alatt, mellett ott van a levéltelen bokor. Új szerrel permetezem, jól visszametszettem, nem eléggé. Valószínű, ha a rózsák végleg elvirágoznak visszametszem tövig. Szívem szakad meg érte.

 


Ki veszi észre a turpisságot a fotón?


... és virágoznak a nyári orgonák

A térdemről lekerült a kötés, látványa nem szép, ez van. Viszont begyógyult. A rándulásom is javul. Mindez szép, hogy újabb gond érkezzen. Viszont itt a kert a csoda, az öröm és a szépség helye, ezt járom, csodálom, fotózom. Télen majd előveszem, s nézegetem. "Nézegetem, ha hull a hó, ez volt a nyár, ez volt a ...." ahogy Nemes Nagy Ágnes írja kedves versében.


3 megjegyzés:

  1. Turpisság a fotón?A Facia Negrára gondolsz a virág mögött?Szegényem fentebb úgyis lógatta az orrát vagy valamin nagyon töprengett...
    Anci

    VálaszTörlés
  2. Talált, mindenhol ott van. Árnyék.

    VálaszTörlés
  3. Igen, láttam én is. Ott kószált mindkettő.

    VálaszTörlés