Oldalak

2021. augusztus 6., péntek

"Minden napra jut egy-egy,

 a sok kicsi sokra megy." Dalol bennem a vers

 A héten minden nap  orvosi ügyben voltunk a városban, s megyünk ma is. Mivel a sebem nem gyógyult, szétnyílt, s egyebek miatt volt egy kósza gondolatom: cukor. Kértem beutalót, így legyen lottó ötösöm.(Mondjuk a  lottóra költött pénzből már egy használt autónk lehetne.) S mivel a gyógyszert nem bírom, a kórházban írhatnak fel mást: október végén. 






Ez már elnyugvó és feltámadó kert. Az eső életre keltette és helyreállította, amit tudott. Vannak még virágzói, de a júliusi pompa a múlté. Az őszi virágzók pedig sinylík az elmúlt száraz napokat. Azért a bugás hortenziák bugáit várom, mekkorák is lesznek? Nem sok reménnyel. 

Miről írják még egy napról napra morzsolt életből? Rossz a bezártság, a tehetetlenség. Az orvos nagyon megkért, hogy a térdem miatt maradjak nyugton.  Úgy mennék, kirándulnék, stb. Egy lehetőség előttünk van, majd kiderül élhetünk-,e vele?

7 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy beigazolódott a "kósza gondolatod". Remélem, tudnak adni valami hasznosat rá októberben.
    Szép az esőcseppes virág, megszépítik a gyöngyök. Még időben jött az eső, hogy valamennyire helyrehozza a kertet, ha nem is tudta teljesen. Tetszenek a virágaid, mint mindig.
    Rossz lehet, hogy a térded miatt nyugton kell, hogy maradj, és nem mozdulhatsz ki.:(
    Mit adtak rá? Vagy csak átkötözték?

    VálaszTörlés
  2. Jegelni kell, s átkötötték. Már egyre szebb, lement a gyulladás, ma néztem. Képzeld Éva, tegnap megnézetett a doki egy három hónapos átlagot, a legtökéletesebb az eredmény.Akkor most mi van?

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy egyre szebb a sérülésed a térdeden! A cukrod 3 hónapos átlagát nézték meg? Azt hittem, hogy most kezdődött a probléma.

    VálaszTörlés
  4. Két éve lezárta a doki, hogy az eredmények alapján gyógyult. Most én kértem egy-két dolog miatt, hogy nézze meg. Ő sem érette a mai tökéletes eredményt. Kedden előtte-utána felment a vérnyomásom, majd szétrobbantam mikor a vérvételek voltak háromszor. A 2.-nál legalább négyszer bökött az eredeti hölgy, forgatta mindig a vénában a tűt, fájt. A fejem fájt közben, szédültem. Nem tudom ismered-e, ilyenkor tömény cukrot itatnak, s ezt mérik vissza egy s két óra múlva, hogy változik az eredmény.A végén már folyt a fájdalomtól a könnyem. A 3. bökést egy másik hölgy egyetlen szúrással, azonnal megoldotta, s vette le a vért. Az elsőnek dolga akadt... Tegnap, csak sima bökés volt, 3 hónapos átlagot néztek vele. Itt mindkét adat tökéletes lett. Az már csak délután jutott eszembe, hogy a régi körzeti orvos minden beutalómra ráírta, hogy cukorkiugrásaim vannak. Lehet, hogy kedden ez volt, vagy ki tudja? A front, a várnyomás, stb. miatt. Érthető voltam?

    VálaszTörlés
  5. Szépek a virágjaid, jó bennük gyönyörködni...Te pedig pihenjél.... tudom nehéz, de az egészséged és a gyógyulás ezt kívánja...

    VálaszTörlés
  6. Pontosan azt írtad, amit érzek: "Miről írják még egy napról napra morzsolt életből?" Valahogy "elcsendesedett" bennem és körülöttem is minden - az 50 m2-es lakás, a macskák és a pici kert - kevés. Nem tudom, visszatér-e még a "mozgalmasabb" életem....De valahogy nem tudok vidám lenni az ilyen gondolatoktól....
    Laborvizsgálat: az egész "orvos-világ" (=egészségügy) kezd gyanús lenni nekem...egyre jobban...

    VálaszTörlés