Oldalak

2020. április 5., vasárnap

Most jöttem

be a kertből, lehúztam 5 kört. Élvezem, mert

friss a levegő

csendes, napos, nyugodt a reggel

szinte eggyé válok a természettel

kiváló alkalom meditálásra

a kutya ott futkoz körülöttem, tehát ő is mozgatva van

ahogy leérek a kert végén az erdőhöz figyelem a madárvilágot. Nagy tavaszi készülődésben vannak. Szomszédom látva az óriási cinege-forgalmunkat kirakott nekik két odut. A mienkével együtt 3 pár telepedhet, s be is telepedett a kertbe.



S hűséges kandúrunk is hazajár... enni. Most simogattam köre, sérülésmentes. Tehát most nincs harc..

 

  S nem utolsó sorban a mozgás öröme, élvezem. S már  1 kilót le is adtam. Ez bónusz a sok fenti jóhoz. (Azért néha csak 2 kör van, vagy ha erdőn vagyunk elmarad a kerti kör. Vagy csak elmarad, mert nem tudok mozgulni. Csodák nincsenek, de vannak lehetőségek.)


 S ha a kertben jártam fényképeztem, mert, számomra megunhatatlan, rengeteg örömöt ad, ezért is osztom meg veletek! Sok növényből keveset ültettünk, de egyre jobban elszaporodnak. Pl. a nárciszok, ezek nekem oly sok örömet, szépséget adnak. No és a primulák,

  

és a kockás liliomok,
 
 

 a hunyorok. Ezek szerint minden?


 






 
Az őszibarack, un. parasztbarackunk virágai. Mesélnek az időjárásról. van aki elfagyott, s van aki él.


S beköszönnek új virágzók:

 

10 megjegyzés:

  1. Szép!ÓÓÓÓÓÓ!Tovább engedett a rendszer.Azt hiszem,írhatok...
    Anci

    VálaszTörlés
  2. Annak a harcosnak nem kéne egy párna a feje alá?
    Ha nincsenek sebek,tán vége a szerelemnek...
    Anci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor, hol csavarog állandóan? Mondjuk enni mindig hazatalál.

      Törlés
  3. Örülök, hogy most már boldogan telnek a napjaid a sétákkal a természetben, és így mi is láthatjuk a kerted ékességeit, nagyon tarka a világ ott, a színes bokrokkal, virágokkal, meglátszik, hogy van gazdája neki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kincse, nekem ez az életem. Másrészt néha olyan feszült vagyok, mennem, járnom kell. A kert pedig az életem.

      Törlés
  4. Örülök, hogy jól vagy.
    A fagyos reggelek után, talán itt a tavasz. Szépek a virágaid.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nappal itt van, de reggel még jeges volt az itató vize, éppenhogy de jeges. Amúgy ezerrel érkezik, érezni, látni.

      Törlés
  5. Látszik hogy az életed, nagyon szépek a virágok.Legyen sok örömöd benne, és egyébként is gyógyító hatású a kert, a cica, a kutya simogatás, kézimunka... Kinek mi tetszik..Jó a kertedbe nézelődni!

    VálaszTörlés