Oldalak

2020. április 9., csütörtök

Mivel nyílvános veletek is megosztom



A fiam prédikál...

13 megjegyzés:

  1. Holdgyöngy, tudod, hogy ez csodálatos volt, úgy érzem hitelesen beszélt.
    Nem ismertelek ezen a téren, hogy a fiadnak mi a hivatása, büszke lehetsz rá!
    Hol van az állandó szolgálata?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.Kecskemét. Akartam írni neked megnéztem a sorozatot, szerettem. A folytatás szövegaláírásos, fehér betűkkel. Itt befejeztem, sajnos' olvashatatlan. Sajnálom.

      Törlés
    2. Sajnos a felírat valóban pocsék, de remélem majd egyszer megjelenik a szinkronja is, és láthatod majd. Korábban írtad, hogy egy csoportban tovább adtad ezt az infót a filmről, milyen fogadtatása volt? Esetleg megismerhetném a csoportot, ahol szívesen beszélgetsz hasonló gondolkodású emberekkel?

      Törlés
    3. Inkább több embernek küldtem el, de nem jeleztek vissza. vagy még nem értek el hozzá.

      Törlés
  2. Szerintem a linkjét másold be újra, hátha akkor szólni fog

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=1079&v=Zuk_4kl3lUo&feature=emb_logo

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm hogy megosztottad velünk jó érzés volt lelkemnek !

    VálaszTörlés