Oldalak

2020. április 9., csütörtök

... a 3. (Tanulságul)

Nem, nincs baj, nincs tragédia, ami volt kellemetlen volt.

Ismeretlen számról nem veszünk fel telefont, de az a szám volt egy nap, hogy hatszor hívott!!! Mikor visszahívtam, nem volt kapcsolható. Aztán megnézte a férjem kié lehet? Vagy ezerhatszázan kerestek rá, mások is. Nem tudtuk meg, hogy kié a telefonszám. Letiltottam.

Nem is lett volna gond, de az OTP a bankunk, s ha utalunk kódot kérünk/kapunk. Nos napok óta nem tudtam belépni az OTP direktre, s a szolgáltatók oldaláról sem tudtam utalni. Próbáltam éjjel is, hátha rendszer túlterhelt, akkor sem sikerült.  Ma délelőtt telefonáltam kiderült nem a banké a hiba. Nos én okostelefonnal nagyjából vagyok képben, megkértem a szomszédom vegye ki, s tegye nekem vissza a SIM kártyám. Megtörtént, küldte az sms-t, megérkezett, de a szolgáltatói kód ismét nem. Akkor végső kétségbeesésemben megnéztem a letiltott számot, ill. az uram, s kiderült a banké. Múltkor a több százas érdeklődés ellenére sem tudtuk meg... Szóval feloldottam a letiltást, s íme minden banki műveletet elvégeztem.

A kérdések bennem:

múltkor miért nem lehetett megtudni kié a szám?

ha ilyen nagy számban kerestek rá, másokat is hívogatott a rendszer, valószínű valami hiba lehetett. Ez a szolgáltató számára nem derült ki? Akikkel beszéltem a banktól nem tudták, nem említettek ilyen lehetőséget. Pedig ide-oda adogattak egymásnak az ügyintézők.

Még jó, hogy a letiltás lehetősége kínomban, igaz napok után eszembe jutott.

Mondtam is a szomszédomnak itt van a 3. Lényeg, vége jó, minden jó.




 S még írnék a kuka kutyáról. Nálunk még tegnap reggel id deres volt a kert, tehát fagyott hajnalban. A kuka kutya kint aludt a bokor alatt. Tüsszögött, köhögött, jól megfázhatott. Féltem tüdőgyulladása van, mert elég elhagyatott volt tegnap, de mára a régi. Öreg, nem tudja felmérni mit csinál? Kint fekszik a bokor alatt egész nap. Onnan pásztázza mit csinálunk. Érzi, hogy kicsit más az élet, fél, hogy elmegyünk, itt hagyjuk? Ilyenkor mindig van aki ellássa a népeket. Nem tudom. Vagy lesi a szokott utakat, sétákat, amik elmaradtak? Helyette a kertben mozoghat velem eleget.Ha én sétálok jön velem. Hívom, bent sem maradna. Ki érti az öreg kutya lelket?!

4 megjegyzés:

  1. A második fotót elfogadnám jó nagyra kinagyítva és kiakasztanám a házban. Gyönyörű.

    VálaszTörlés
  2. Közben rájöttem, már felraktam őket, de a szépséget nem lehet eleget megmutatni. Tényleg szép.

    VálaszTörlés
  3. Gyanús nekem a kutya...Figyeljetek rá....Ok nélkül az állat nem csinál semit.

    VálaszTörlés