Oldalak

2020. április 28., kedd

Behálózva

Ma reggel négy órakor, mert nem tudtam visszaaludni kijöttem kávét inni, hogy aztán majd visszafekszem. Azóta majd 4 óra telt el....

Esett tegnap, nem sok, de esett, s minden cseppet meg kell becsülnünk. Ma reggelre párában úszott minden: a kert, a környező táj, az erdő. Csak a kakukk hangos mondogalódása zavarta meg ezt a békés, fehér reggelt.






Ahogy mászkáltam a kertben, mindenütt pókhálókba ütköztem. A szálaik szinte be- és áthálózták a kertet. Azért szépségekkel is megörvendeztettek.





Felétek is esett? Mikor estefelé elkezdtem mondtam a mondókát Ess, eső ess.. szorgalmasan, hogy varázsoljam az esőt. Sokan/sokat mondhattuk, meghallgattatott a kívánságunk.

8 megjegyzés:

  1. Te jó ég, milyen szépek a pókhálós fotók!! (is) meg úgy az egész, az a finom áttetsző pára, még ez is jó, ennyi nedvesség a levegőben.

    Felénk már azt sem tudjuk mi az hogy eső, pára ... :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt sem mostanában esett, nagyon kellett. Így is kb. 10 cm mélyen nedves a föld, áskálódtam délelőtt.Ezekre a pókhálókra én is nagyon rácsodálkoztam.

      Törlés
  2. Gyönyörűek a képek...azok a pókhálók...Nem esett, egyik felettünk ment el, a másik alattunk...Bennünket elkerült az esőfelhő...
    Akkor jó sok esőtök volt..

    VálaszTörlés
  3. Díjnyertes fotók! Nálunk se eső, se pókháló, csak a mérhetetlen szárazság és az eső utáni vágyakozás.
    Nézem az időképet, de minek? Ma sem kapunk esőt, de még holnap se, pedig szinte országosat jósolnak, kivéve minket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzeld egész délután esik.Nem szakad, de esik.

      Törlés
  4. Mennyi szín! Gyönyörű!
    Nagyon jók a pókhálós képek és ahogy a szárító kötelén megülnek a vízcseppek :)
    Hozzánk most ért ide az égi áldás. De nem hiszem, hogy komoly mennyiségű csapadék lesz belőle. Száraz, repedezett a föld, a fű több helyen kiszáradt, és még csak április vége van. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig csapról öntöztünk, most gyűjtjük. Nagy szàrazság volt itt is. Kellett, vártuk nagyon.

      Törlés
  5. Valóban gyönyörűek a pókhálós képek. Nem igazán értem, nálam sehol egy pókháló nincs, és pókból is tán ha hármat láttam, pici, sárga keresztes-gyerek-pókot. Hát már pókom se lesz idén ? :-(

    VálaszTörlés