Oldalak

2019. október 8., kedd

Ez is, az is


A "termés", a többi hármat elfelejtettük, s mire ezt is észrevettem megették a darazsak. Lent van a fa a kert aljában, eddig nem termett, idén először a négy darab almát. Szívem szakadt meg értük.

A kém alszik a fotelemben, kiterülve, látszólag mélyen. Megjön Öregasszony, belefekszik az ölembe, miközben olvasnék. Erre a kém felébred, s érkezik, kiturva szegény asszonykánkat. Győztem őket eligazítani, hogy mindkettőnek legyen helye. Csak azt nem értem, hogy is alszanak ezek a macskák? Álmában is érzékeli, hogy mi történik a szobában?


Szép is, dús is ez a díszbatáta. Az este letakartam ne fagyjon el, éjszaka menekítettem be a növényeket, a bentre valókat a fagy elől. Korán érkezett, s korán tette oda magát.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nem alszanak - amikor úgy látszik... Mert a legkisebb neszre, vagy gyanús jelre "felpattan" a szenük. Nálunk mindenkinek "bérelt" helye van és a másik még csak véletlenül se megy oda...

    VálaszTörlés
  2. Itt is most már beáll a rend. Volt, csak a hazaköltöző úrfi átrendezte.

    VálaszTörlés