Oldalak

2019. október 10., csütörtök

Egy komment, egy építkezés, egy...

Naadia Vazeer
Naadia Vazeer
5 napja (szerkesztve)
Tíz évvel ezelőtt arra inspiráltál, hogy elkészítsem a ház nagyszerű terveit, a dél-afrikai Johannesburgban. A férj, aki köteles volt a napi munka, mint a vállalati, nem volt látás vagy türelme, hogy felügyelje a grand design. Négy gyerekkel egyedül tettem. Figyelembe véve, amint a daruk emelik az acélgerendáinkat, heves esőzésekben, hét méter magas üvegfalakkal, egy függő falakkal díszített híddal, ez remekmű volt, és azt hittem, hogy a lelkem levegőt lélegez arra a téglara és habarcsra. Ahogy a ház dacolva emelkedett, a házasság összeomlott, és így elhagytam a karcsú pohár minimális olasz konyhámat, és kinyújtottam a kettős, három méter magas bejárati ajtót, két gyerek kezével, mindkét kezemmel. Most egy otthon szívének egyszerűbb, nagyszerű kialakításán élünk. Én is, most már a negyedik stádiumomban van a rák, és a gyerekek őrzőim, de a ház nevetéssel és szeretettel visszhangzik, és rájöttem, hogy az otthon ott van a szív, becsukom a szemem, és elképzeltem a szerzetesi zen nagyszerű tervem és a mosolyom. , és remélem, hogy a tulajdonosok boldogok az űrben.


https://www.youtube.com/watch?v=EMOfADiXrv4

Nagy dízajn néven fut nálunk is a sorozat, ha jól emlékszem, vendégségben láttam néhány epizódot belőle. Ez, ahogy a kommentelők írják az egyik legszebb építkezés/felújítás/újjáépítés.  A szeretet, szerelem, élni akarás és kitartás csodája.

S kicsit magunkról: ma váratlanul megérkeztek a redőnyszerelők, felkerültek a párkányok, s holnap reggeltől a redőnyök is. Már "csak" az ajtó van hátra, a kémény munkálatai utáni elsimítások, s takarítás, takarítás, takarítás. Még koránt sincs vége, de már látszik.

2 megjegyzés:

  1. Legalább jó idő van rátok a mindenféle szerelésekhez. Így talán még jobban el lehet viselni ezt is. Az a lényeg, látjátok a végét a felfordulásnak :)

    VálaszTörlés
  2. Ma ettünk tortat az edig elertekre, mintegy pezsgo helyett.

    VálaszTörlés