Oldalak

2018. május 3., csütörtök

Programajánló növényszeretőknek

Ma Kámban voltunk a Jeli Arborétumban sétáltunk. Igazság szerint azt hittem korán megyünk, hát nem. A rhododendronok virágzását közepébe kaptuk el, vagy már túl is voltak rajta.


Fotóztam, nincs módom feltölteni, majd ha lesz gépem akkor megmutatom. Aki odamegy még bőven lesz látnivalója. Maga az arborétum is szép, hatalmas fákkal, tájkertekkel ill. erdőkkel.

S ha valaki távolról utazik oda, 50 km Zalaegerszeg, ahol az Azáleás völgyet érdemes megnézni. Nem ilyen pazar, de megvan a maga hangulata. Május elsején láttuk, reggel kilenckor már özönlött oda  nép, kicsik és nagyok, fiatalok és öregek. Jó kis tavaszi programok.


S eszembe jutott Zalaegerszeg mellett még egy kirándulási lehetőség: Kávás Boronaút. Hegyi út, u alakban vezet szőlőhegyen, régi boronapincék közt. Fotóztam, nincs módom....

9 megjegyzés:

  1. Gyönyörű az utolsó kép!!!!! örülök,hogy ilyen szépségben volt részed!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem az én fotóm, az utolsó blogbejegyzésé, de gyönyörű!

      Törlés
  2. Mikor nem volt jó a gépem, ha előtte nem is volt témám, de pont akkor olyan sok mindent tudtam volna mutatni. Rossz volt, hogy korlátozva vagyok. Gondolom, Neked is milyen érzés.
    Várom, a képeket. Az előzetes alapján biztos vagyok benne, hogy csodálatosak lesznek. :)

    VálaszTörlés
  3. Én is kíváncsian várom a fotókat !!!

    VálaszTörlés
  4. Régóta tervben van, hogy megnézzük az Azáleás völgyet. Nagyon szép képek.

    VálaszTörlés
  5. Tami, így együtt érdemes, mindegyik másért szép. ha megnézitek, azért szóljál nekem előtte.

    VálaszTörlés
  6. Ó, micsoda programotok volt! Mindig fáj a szívem mikor képeket látok ezekről a helyekről.
    Még a Csácsbozsoki Arborétum is csodálatos ilyenkor (is).
    Várom a fotóidat!

    VálaszTörlés
  7. Épp ma beszélgettünk az arborétumról Fefével. Idén annyira sűrű a program, hogy biztosan nem érünk már Kámba. Mármint a teljes virágzás alatt.

    VálaszTörlés