Oldalak

2018. május 23., szerda

Amikor kisüt a nap. (Igazándiból és jelképesen.)

 Jezsámen, évek óta vártam, hogy megmutassa magát. Lassan megtörténik. Öltözködik a menyasszony.

 Vörösbegy a szomszéd tetőn.

A szörmörcére asszonyságként gondolok. Tán -eljövendő-termetes megjelenése miatt. Még sosem virágzott, ma reggelre ez a látvány fogadott. Ez a sok eső, vihar, a jég tépázza rendesen. Próbál kitartani.









A lentiek már az eső utáni reggel fotói.






 A sok vezeték közül -mint kiderült- sok már funkciótlan, csak éppen leszedni felejtették el azokat.

A kimosott autóbejáró. Itt is hömpölyög a víz lefelé, s kifelé a ház alól!!! Ilyent még nem láttatok, ez nálunk a Bermuda háromszög. Nem tudunk rájönni honnan jön? Nem rögtön, csak ahogy zuhog az eső egy idő múlva kezd kifolyni.

8 megjegyzés:

  1. Olyan csodásak a fotók! Nálunk tegnap este nagy nehezen kinyíltak az ég csatornái és esett..:) Gyanúsak voltak a felhők, tartottam a jégtől,de nem jött.
    A madárka vörösbegy fióka? Nem rozsdafarkú?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rozsdafarkú, elírtam. Olyan helyes pár, ebben az elhagyott faházban fészkelnek, s a kertekben keresgetnek élelmet. Pár napja a párját fotóztam egy oszlopon.

      Törlés
  2. Gyönyörű képeket hoztál.
    Blogomhoz: régi emlékeket idéző képek, tartalmak otthon érzést kelthetnek. Ez jó.
    Eső: bár ma 70-90%-ra mondtak csapadékot, volt egy kis pötty-pötty.Kár. Én szeretem az esőt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak tudod Bea már a jóból is megárt a sok. A SOK.

      Törlés
  3. Látszik, mennyire felázott a föld a kertben.
    A szömörce virágát tán még életemben nem láttam, legalábbis nem emlékszem rá. A jázmin illatát imádom. Amerre járunk a kutyával, van pár bokor, reggel, este különösen érezni a finom illatát. Gyerekkoromban játszottunk olyat, hogy megszagoltattuk a másikkal a jázmint, s míg szagolta, odadugtuk az orrához, amitől sárga lett.
    Csatlakozom Beátához: szép fotókat hoztál. Nekem még a drótokkal teli párás ép is tetszik: abban a sejtelmességben van valami szabályos, valami geometrikus. Persze igen, jobb lenne, ha a felesleges vezetékeket eltávolítanák.

    VálaszTörlés
  4. Éppen tegnap meséltem a férjemnek, hogy mi kitéptük a porzókat, s kinyaltuk belőlük a nektárt. Az a sejtelmes táj a kedvencem, csak a vezetékek csúfítják. Ez van, sajnos.

    VálaszTörlés
  5. előbb aster, most meg jezsámen - ez is egy virág neve? hihetetlen, mennyiféle gyönyörűség létezik. Egy pipacsmezőben gyönyörködtünk mi is a hétvégén és szedtünk kamillát, bodzavirágot rengeteget.

    VálaszTörlés
  6. Szidja az ember az esőt néha - de aztán - egyrészt bizonyos mennyiségre szükség van, másrészt olyan csodákat lehet utána látni, mint az esőcseppes virágok. ...Nekem tetszenek.

    VálaszTörlés