Oldalak

2023. április 9., vasárnap

Reggeli séta

borús időben, megelőzendő a későbbi esőt. Mire hazaértünk eltűnt az eső az előrejelzésből. Viszont hol borult, hol a nap sütött, s meleg lett. Bolond, áprilisi bolond időjárás.

 

A fenti fotókon erdőtisztítás látható. A vadvirágok pedig tobzódnak, igaz szellőrózsát nem fotóztam, megillette volna.





Medvehagyma gazdagság.

Ez az általam elnevezett Bermuda háromszög, itt mindig kavar, tördel a szél fákat, ágakat.

Itthon vagyunk, unokáinknál a nagyszüleik vannak, másik fiam pedig ilyen esős időben!!! nem jön ki. Ez van. Elvagyunk hármasban, mint máskor. Szegény Megsi, ha viszem sétálni, -pedig megyünk mindennap szélben, csepegő esőben, legfeljebb a hossza változik-, tombol az örömtől, alig tudom a hámot feltenni, hogy megyünk, indulunk. Az utcában minden kutya tutul már, mert nagy ugatással adja örömét a falu tudtára. Az éveken át láncon tartott kutya!

Csökkentett a menü, de van mit ennünk.A sonkát fájlaljuk, nem mertünk venni. Ez van. Azért nyugalomban így is eltelik az ünnep. 

Mindenkit áldott, örömteli húsvétot kívánok a hátralévő időre.
 

5 megjegyzés:

  1. Mennyi keltikét láttál! 😍 Milyen szép az is! Medvehagymát még nem is láttam az idén, nem jártunk olyan helyen, hogy tudtam volna szedni.
    Megértem a sétálási kedvet, akármilyen idő van, olyan jó az erdőben màszkàlni ☺️

    VálaszTörlés
  2. Szép húsvéti ünnepeket kívánok Kedves Holdgyöngy!

    VálaszTörlés
  3. Másodszor írok, miért dob ki ? Orsi, azóta törtem a fejem a keltike nevén. Nem ugrott be, öregszem. Ez van.

    VálaszTörlés
  4. Szeretem a medvehegymát krémlevesnek, de szeletelve vajaskenyérre is. Régen ettem már.

    VálaszTörlés