Oldalak

2023. április 16., vasárnap

Kedvesek, öröm, eső

A zöld teás csészét a műtétem előtt vettem egy éve, a városlődi régi vásárlás, nagy kedvencem, egy elmúlt világot idéz nekem. S a legújabb a szültésnapomra kapott, mert nem őrzöm, használom. Milyen más érzés ezekből inni a kávét, teát, ha inni merészkedem ezeket.

A könyvet ajánlom, éppen Aladár segít olvasni, s éppen itthon tartózkodik, s éppen az ölemben. Ritka pillanat, állandó elfoglaltságai vannak.

 

Virágzik a meggy, a japánbirs és újra a kikeleti bangita. Ez utóbbi milyen hálás bokor, gyakorlatilag ősz óta valamilyen mennyiségben de virágai vannak.







S az eső napok óta megállíthatatlanul esik. Azért kilesem azt a negyedórát mindig amikor egy rövid séta a kutya kisasszonnyal bevállalható, mert ez neki kimondhatatlan boldogság, s bizony nekem is jólesik. Mozgás, friss levegő. S fáj a szívem, mert úszik a kert a sok fűtől, gaztól, a térdem pedig belobbant. Azért így is teszem a dolgom sétálunk, gazolunk, csak ez egészségesen milyen öröm is lehetne.

4 megjegyzés:

  1. Azok a csészék nagyon szépek, szívmelengetőek! Nekem is van ilyen kedvencem és csak abból esik jól a kappuccsinó.
    Az égi áldásból jól kijutott nektek is az idén! Itt is csupa sár, mancs minden, nem lehet veteményezni, ültetni.
    A bangitát én is nagyon kedvelem, az idén különösen sok virággal örvendeztetett meg. A napokban vettem észre alatta 2 kis magoncot, amiknek nagyon megörültem.
    A japánbirsed is gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. A bögrékkel én is így vagyok, reggel is másból iszom a capuccinot, meg délután is. Véletlenül sem keverem össze 😄ez mánia? Nem baj, így esik jól ☺️

    Annyira szép most minden kert, a szomszéd bácsi hatalmas cseresznyefája teljes virágban, mesés látvány, minden reggel megnézem.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem a bögréket és a csészéket. Alaposan megnéztem a tieidet is. Jó a cicás kép is.
    Élmény volt nézegetni a virágokat is. Mindig olyan szépeket hozol.Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a hozzászólásokat, ezek a bögrék nagy varázslók. Úgy látom mindenkinél. Egy szépség, amiből iszod amit amúgy kedvelsz, dupla öröm.

    VálaszTörlés