Oldalak

2022. szeptember 10., szombat

Mindent

 megcsináltunk, férji ásási besegítéssel. Mondjuk ástam én is, a tehetségemhez mérten. S pihentem is közben, de rendben vagyok, sőt régi terv is sikerült, átültetés.  






 Ennyit jelent, ha beáll a hűvös időjárás. Sajnos. Mert, hiába ültetnek be úgymond a diófa "hűvöse" alá 37 fokban, itt a lényeg a 37 fok. Nekem, úgy szívja le az erőmet, hogy estére szó szerint úgy ájulok be az ágyba. Mi reggel 10 után este hat múltával szoktunk csak a melegben előbújni a jó hűvös szobából. Nem bírom a meleget, nem bírom, nem megy. Pár éve. Ez van. Sajnos ez kívülállóknak érthetetlen. Erre szól a mondás, tölts el egy hónapot az indián mokaszinjában miután ítélkeznél felette.


Naggyon jó, sokat nevetős, meghökkentő, elgondolkodtató, rácsodálkozó. Amilyen az életünk, a hétköznapjaink, az uraink, amilyenek vagyunk. Nagyon jó stílusban megírva!!!!!

"Kelet-Közép-Európában – másképp húzódik mosolyra a száj. A nevetés mifelénk nem fogsorcsillogtató vigyor amerikai módra, nem üde, franciás kacagás, nem udvarias brit mimika, még csak nem is olaszos hahota. A mi mosolyunkba hol grimasz vegyül, hol fanyar lemondás, hol kajánság, hol melankólia, de az is előfordul, hogy kínunkban kacagjuk könnyesre magunkat. Nem ok nélkül.'

3 megjegyzés:

  1. Ugyanígy vagyunk mi is, csak a reggeli órákban és este felé tudunk kint lenni. A mi kertünkben van sok árnyas rész, de ott se jó a nagy melegben. Szegény növényeket sajnáltam, mert ők nem tudnak elbújni.
    Ügyesek voltatok, hogy ilyen korán még az ásással is végeztetek. Jaj, az átültetésekre gondolni se merek! Sok lenne nekem is!

    VálaszTörlés
  2. Tudod, ez tűzoltás volt.Két éve nem nyúltam a kerthez. De a drnő megmondta: csínján a kertészkedéssel!

    VálaszTörlés
  3. De szép virágok és fotók!
    "Bezzeggyerek" Véletlenül most találkoztam ezzel a szóval, egy filmben hallottam, azóta a férjemmel mondogatjuk, ízlelgetjük, összenevetünk, családi vonatkozásban! Megkeresem majd a könyvet, mert kíváncsi lettem......

    VálaszTörlés