Oldalak

2022. szeptember 28., szerda

Fény és árnyék

 "Én csak azt tudtam, hogy kiszolgáltattak és elárultak."

A könyvről.


 Más mint a Boldog észak, számomra kezdetben nehezebben olvasható, aztán megfogott a könyv lendülete, nem tudtam letenni. 

A biblioterápia dolgozik művekkel, néha sorokkal, mondatokkal. Régen, egy nehéz helyzetben egy amúgy nem fajsúlyos, de szórakoztató női könyvet olvastam. Aztán egyszer csak elém került benne egy mondat, egyetlen mondat. Ez megoldotta, lesimította  az amúgy hetek, hónapok óta bennem dúló feszültséget, szomorúságot.

Ilyen volt a fenti mondat is. Igen így volt, ezt éreztem nemrég én is. Helyettem írták, leírták, megfogalmazták. Egyszerű mondat, mégis nehéz. Elszomorító. Fájdalmas. Amilyen szembesülni a helyzettel.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése