Oldalak

2022. szeptember 11., vasárnap

Őszi színekben

Szeretem ház 





 

5 megjegyzés:

  1. Hűűű, őszinte leszek, megnéztem a linken az összes fotót, nekem túl monoton az egész. A színei nem megnyugtató, hanem már - már komor. Egyetlen foltnyi élénkebb szín nincs benne.
    És semmi otthonosságot nem látok benne, annyira merev, élére állított minden. Üresnek érzem 🥴
    Nem az én világom, s ilyenkor szoktam mondani : hála Istennek nem vagyunk egyformák 😄

    VálaszTörlés
  2. Orsi, ha szürke skandinávot nézünk, az még szörnyűbb.Számomra. Engem a tárgyi világa fogott meg.

    VálaszTörlés
  3. S számomra a 2. most nyugalmat jelent, az utolsón szeretem a boltozatot. S tényleg nem jó, ha ugyanaz tetszik. Van a Veranda Magazin vidéki házakkal , futtat egy giccsmestert. Nem értem, pénzeli őket? Finoman megjegyeztem, hogy nem értek egyet azokkal a házakkal. Törölték a kommentemet. Ennyit a szabad vélemény nyilvánításról.

    VálaszTörlés
  4. Szép...szép... de nem szeretnék ilyen lakásba élni...Ez egy kirakati dísz...Nem érezném jól magam...Ez ép olyan mint a divat... Nem szeretem a divatot sem követni..Ami be jól érzem magam...az a nyerő...és lakásba is...Persze az embernek van vágya is, a pénz szab határt...De ha mindig azzal foglakoznák hogy miért nincs nekem, megmérgezné az életemet.Bár ennél rosszabb ne lenne, a mostani helyzetbe... Nem biztos hogy aki ilyen "csoda" lakásba él... boldog és jól érzi magát benne..
    Minden jó kivánok a műtéthez, sok pihennést...és betartani amit a doki mond...
    A fotóid szépségesek
    Köszi a film ajálót...szuper volt...

    VálaszTörlés
  5. Vera, ez a ház most nagyon jól esett nekem. A barnái megnyugtattak. Kétségtelen, hogy nem a mi anyagi helyzetünk háza, de látni kellemes volt. Örülök, hogy tetszett a film.

    VálaszTörlés